Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

ΒΕΤΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Βέτα Προέδρου
Κυκλοφορία:1969
Ετικέτα:Philips 6331008 (LP)
Εγγραφές

01. Είσαι ένας έρωτας παράξενος

(Κ. Καπνίσης/Γ. Γιαννακόπουλος)

02. Ν' ανθίσει τ' όνειρό μου

(Ηρ. Θεοφανίδης/Γιάν. Πολίτης)

03. Τι κρίμα αγάπη μου

(Γιάν. Σπάρτακος/Αιμ. Σαββίδης)

04. Μαννούλα μου

(Μάν. Χατζιδάκις/Ιάκ. Καμπανέλλης)

05. Χιονάτη

(Γ. Μουζάκης/Γ. Οικονομίδης)

06. Γελάς

(Κ. Καπνίσης/Γ. Οικονομίδης)

07. Ζητάτε να σας πω

(Αττίκ)

08. Το μικρό το αμαξάκι

(Νίκι Γιάκοβλεφ/Πυθαγόρας)

09. Καλημέρα ζωή

(Μεν. Θεοφανίδης)

10. Αγόρι μου

(Νάκ. Πετρίδης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

11. Το μελαχρινάκι

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

12. Ξημερώνει Κυριακή

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

13. Ξανθέ μου άγγελε

(Νάκ. Πετρίδης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

14. Θα πιω απόψε το φεγγάρι

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

15. Ας ερχόσουν κι ας βρεχόσουν

(Γιάν. Σπανός/Κ. Κωτούλας)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου