Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Μαννούλα μου

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Ιάκωβος Καμπανέλλης
Ερμηνεία:Λάκης Παππάς
Δίσκος:ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Αχ, τι ντροπή, τέτοια ντροπή
μάννα μου και πώς βγαίνει!
Ουδέ κι αν τρέξει ο ποταμός
μάννα μου δε την πλένει.

Τι να μου κάνουν δάκρυα δυο
και στεναγμοί σαράντα δυο,
μαννούλα μου! μαννούλα μου!
Τι κι αν το δάκρυ μου νωπό
βουβό το στόμα και πικρό,
μαννούλα μου! μαννούλα μου!

Και τρέχω κάποιον για να βρω
να με ρωτά, να τον ρωτώ
τι θα γενεί, τι θα γενεί
ποιος θα πονεί, ποιος θα πονεί
μαννούλα μου! μαννούλα μου!

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Το τραγούδι γράφτηκε το 1959 για την θεατρική παράσταση «Παραμύθι χωρίς όνομα» του Ιάκ. Καμπανέλλη, που ανέβηκε στο «Νέο Θέατρο». Το 1962 ακούστηκε πάλι στην μουσική παράσταση «Οδός ονείρων» που ανέβηκε στο Θέατρο «Μετροπόλιταν» οπότε και κυκλοφόρησε σε δίσκο 45στρ αλλά και στον ομώνυμο δίσκο με τα τραγούδια αυτής της παράστασης. Το 1965 κυκλοφόρησαν σε μεγάλο δίσκο τα τραγούδια της παράστασης «Παραμύθι χωρίς όνομα» χωρίς όμως να περιλαμβάνεται το «Μαννούλα μου», καθώς κυκλοφόρησε ανεξάρτητα, πάλι σε δίσκο 45στρ.

Η εκτέλεση του Δήμα κυκλοφόρησε ταυτόχρονα και σε δίσκο 45στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου