Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

GREEK SONGS FOR ROMANTICS AND REALISTS

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις, Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Λίνα Ορφανού
Κυκλοφορία:2004
Ετικέτα:One Soul Records Αμερικής (CD)
Εγγραφές

01. Φέρτε μου ένα μαντολίνο

(Μάν. Χατζιδάκις)

02. Τώρα που πας στην ξενιτειά

(Μάν. Χατζιδάκις/Ν. Γκάτσος)

03. Μαννούλα μου

(Μάν. Χατζιδάκις/Ιάκ. Καμπανέλλης)

04. Οδός ονείρων

(Μάν. Χατζιδάκις)

05. Αγάπη που 'γινες δίκοπο μαχαίρι

(Μάν. Χατζιδάκις/Μιχ. Κακογιάννης)

06. Seasons pass

07. Ο μύθος

(Μάν. Χατζιδάκις/Θρ. Σταύρου)

08. Ο ταχυδρόμος πέθανε

(Μάν. Χατζιδάκις)

09. Απρίλης

(Μίκ. Θεοδωράκης)

10. Το τρένο φεύγει στις οκτώ

(Μίκ. Θεοδωράκης/Μάν. Ελευθερίου)

11. Παντέρμη

(Μίκ. Θεοδωράκης/Οδ. Ελύτης)

12. Το γελαστό παιδί

(Μίκ. Θεοδωράκης/Β. Ρώτας)

13. Ο ύπνος σε τύλιξε με πράσινα φύλλα

(Μίκ. Θεοδωράκης/Γ. Σεφέρης)

14. Του μικρού βοριά

(Μίκ. Θεοδωράκης/Οδ. Ελύτης)

15. Προδομένη μου αγάπη

(Μίκ. Θεοδωράκης)

16. Κάνε κουράγιο

(Μίκ. Θεοδωράκης/Γιάν. Θεοδωράκης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Τους τίτλους τους έχω αντιστοιχίσει από την αγγλική μορφή που τους βρήκα. Για το 06 υποθέτω ότι είναι το «Πάει ο καιρός» (Χατζιδάκις/Γκάτσος), αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος άφησα τον αγγλικό τίτλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου