Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019

Απρίλης

Σύνθεση:Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι:Μίκης Θεοδωράκης
Ερμηνεία:Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Δίσκος:ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ
Κυκλοφορία:1962

Στίχοι

Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ
και Μάη μυρωδάτε, καρδιά μου πώς αντέ-
Καρδιά μου πώς, καρδιά μου πώς αντέχεις
μέσα στην τόση αγάπη και στις τόσες ομορφιές.

Γιομίζ' η γειτονιά
τραγούδια και φιλιά.
Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ
μα το 'χω μυστικό.

Αστέρι μου, αστέρι μου χλωμό
του φεγγαριού ακτίδα στο γαϊτανόφρυδο
Στο γαϊτανο- στο γαϊτανόφρυδό σου
κρεμάστηκ' η καρδιά μου σαν το πουλάκι στο ξόβεργο.

Γιομίζ' η γειτονιά
τραγούδια και φιλιά.
Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ
μα το 'χω μυστικό.

Λουλούδι μου, λουλούδι μυριστό
και ρόδο μυρωδάτο, στη μάννα σου θα 'ρθω
στη μάννα σου, στη μάννα σου θα 'ρθω
να πάρω την ευχή της και το ταίρι που αγαπώ.

Γιομίζ' η γειτονιά
τραγούδια και φιλιά.
Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ
μα το 'χω μυστικό.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από το θεατρικό έργο «Το τραγούδι του νεκρού αδελφού» που ανέβηκε στο θέατρο «Καλουτά», από το Ελληνικό Λαϊκό Θέατρο του Μάνου Κατράκη, σε σκηνοθεσία Πέλου Κατσέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου