Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Ο ταχυδρόμος πέθανε

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία:Ζωή Φυτούση
Δίσκος:ΑΠΟΨΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ
Κυκλοφορία:1961

Στίχοι

Ο ταχυδρόμος πέθανε...

Κι ήταν παιδί, στα δεκαεφτά,
που τώρα έχει πετάξει.
Ποιος θα σου φέρει αγάπη μου
το γράμμα που 'χα τάξει;

Και σαν πουλί, που πέταξε
η πικραμένη του ζωή,
πέταξε, πάει και του 'φυγε
η δροσερή, η δροσερή πνοή.

Ποιος θα σου δώσει, αγάπη μου,
το τελευταίο φιλί μου;

Ο ταχυδρόμος πέθανε
στα δεκαεφτά του χρόνια
κι ήταν αυτός η αγάπη μου.
Η κουρασμένη του σκιά
τώρα πετά στα κλώνια,
φέρνει δροσιά στ' αηδόνια.

Ποιος θα σου δείξει αγάπη μου
πού είναι του ονείρου ο δρόμος,
αφού πεθάναμε μαζί
εγώ κι ο ταχυδρόμος.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από το θεατρικό έργο «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» του Luigi Pirandello, που ανέβηκε το 1961 στο «Θέατρο Αθηνών» από τον θίασο Μυράτ - Ζουμπουλάκη.

Η Σαββίνα Γιαννάτου αντί της εισαγωγής "Ο ταχυδρόμος πέθανε" απαγγέλει τους δύο πρώτους στίχους, και την ίδια τακτική ακολουθεί και η Αγνή Μπάλτσα. Ούτε η Μαρινέλλα λέει την εισαγωγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου