Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Το μαντολίνο

(Φέρτε μου ένα μαντολίνο)

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία:Ζωή Φυτούση
Δίσκος:ΑΠΟΨΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ
Κυκλοφορία:1961

Στίχοι

Φέρτε μου ένα μαντολίνο
για να δείτε πώς πονώ
κι ύστερα θα γίνω κρίνο
κι ύστερα πια θα χαθώ.
Τι με νοιάζει κι αν χαθώ,
αφού θα 'χω γίνει κρίνο
φέρτε μου ένα μαντολίνο.

Το παιδί που μ' αγαπάει
όλο θέλει να ρωτά
τι σημαίνει Κυριακή.
Σκέπτομαι γιατί ρωτάει
και φοβάμαι ότι ξεχνά
πως τον είδα Κυριακή.

Φέρτε μου ένα μαντολίνο
για να δείτε πώς πονώ
κι ύστερα θα γίνω κρίνο
κι ύστερα πια θα χαθώ.
Τι με νοιάζει κι αν χαθώ,
αφού θα 'χω γίνει κρίνο
φέρτε μου ένα μαντολίνο.

Το παιδί που μ' αγαπάει
όλο θέλει να ρωτά
πού πηγαίνουν τα πουλιά
μα το δάκρυ μου κυλάει
και καθώς αυτός κοιτά
τον σκεπάζω με φιλιά.

Φέρτε μου ένα μαντολίνο
για να δείτε πώς πονώ
κι ύστερα θα γίνω κρίνο
κι ύστερα πια θα χαθώ.
Τι με νοιάζει κι αν χαθώ,
αφού θα 'χω γίνει κρίνο
φέρτε μου ένα μαντολίνο.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από το θεατρικό έργο «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» του Luigi Pirandello, που ανέβηκε το 1961 στο «Θέατρο Αθηνών» από τον θίασο Μυράτ - Ζουμπουλάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου