Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Η πέτρα

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία:Βούλα Ζουμπουλάκη
Δίσκος:ΑΠΟΨΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ
Κυκλοφορία:1961

Στίχοι

Η πέτρα είν' ο θάνατος
η πέτρα είν' η ζωή μου
φυτρώσαν άσπρα γιασεμιά
μες στην αναπνοή μου.

Είμ' ένα δέντρο έρημο
στην πέτρα σπάει η φωνή μου
δεν μπαίνει αγέρας, μήτε φως
πετρώνει το κορμί μου.

Είμ' η κραυγή της μάννας μου,
είμ' η πληγή του κόσμου,
φέρτε κρασί, φέρτε φωτιά
να κάψω τον καημό μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από το θεατρικό έργο «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» του Luigi Pirandello, που ανέβηκε το 1961 στο «Θέατρο Αθηνών» από τον θίασο Μυράτ - Ζουμπουλάκη.

Η Νταντωνάκη στο τέλος του δεύτερου κουπλέ λέει "στεγνώνει το κορμί μου". Και συνεχίζει στο επόμενο με "Η πίκρα αυτή της μάννας μου / είν' η πηγή του κόσμου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου