Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

ΤΑ 14 ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΑ ΤΟΥ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:1983
Ετικέτα:Philips 814673 (LP)
Εγγραφές

01. Με τα φώτα νυσταγμένα

Φίλιππος Νικολάου (Χρ. Νικολόπουλος/Μαν. Ρασούλης)

02. Όλες τις δύσκολες στιγμές

Κατερίνα Στανίση (Τάκ. Μουσαφίρης)

03. Του χωρισμού η ώρα

Τόλης Βοσκόπουλος (Ζακ Ιακωβίδης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

04. Κάποια μάννα

Μαρινέλλα (Β. Τσιτσάνης/Μπ. Μπακάλης)

05. Αν δεν είχα και σένα

Χριστόφορος Ζησούλης (Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

06. Στην πόρτα του Παράδεισου

Βίκυ Μοσχολιού (Δήμ. Μούτσης/Μάν. Ελευθερίου)

07. Στην πλατεία Αβησσυνίας

Αντώνης Καλογιάννης (Αργ. Κουνάδης/Μ. Ποντίκας)

08. Τα συναξάρια

Δημήτρης Μητροπάνος (Γ. Χατζηνάσιος/Μιχ. Μπουρμπούλης)

09. Μια ζωή πληρώνω

Ρίτα Σακελλαρίου (Τάκ. Μουσαφίρης)

10. Είμαι κι εγώ αμαρτωλός

Στέλιος Καζαντζίδης (Νάκ. Πετρίδης/Πυθαγόρας)

11. Καημό μες στην καρδούλα μου

Δούκισσα (Κ. Σκαρβέλης)

12. Το κρασί είναι γιατρός μου

Γιάννης Ντουνιάς (Ν. Καρανικόλας/Γιάν. Λευκαδίτης)

13. Μια του κλέφτη

Χαρούλα Λαμπράκη (Τάκ. Σούκας)

14. Ένα ρεμάλι του Πειραιά

Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα (Νάκ. Πετρίδης/Πυθαγόρας)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

01. Οι νταλίκες
04. Κάοια μάννα αναστενάζει
08. Στη μνήμη ενός παλιού ρεμπέτη
11. Κάθε βραδάκι με γελάς
13. Μου τηλεφωνήσαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου