Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

ΑΝΑΠΟΛΩΝΤΑΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης, Μαρινέλλα
Κυκλοφορία:Φεβ 1994
Ετικέτα:Alfa-Mi Records 539 (LP)
Εγγραφές

01. Ίσως αύριο

Στ. Καζαντζίδης (Β. Τσιτσάνης)

02. Ποιος θα με πληροφορήσει

Στ. Καζαντζίδης (Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

03. Η γυναίκα που μ' αρέσει

Στ. Καζαντζίδης (παραδοσιακό διασκ. Κ. Μπιτίνης/Γ. Τρίμης)

04. Το παιδί μου περιμένω

Στ. Καζαντζίδης & Μαρινέλλα (Θόδ. Δερβενιώτης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

05. Κλαίω και πονώ

Στ. Καζαντζίδης (Μπ. Μπακάλης)

06. Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ

Μαρινέλλα (Γ. Μητσάκης)

07. Ουίσκυ τζιν και φρούμελ

Στ. Καζαντζίδης (Β. Καραπατάκης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

08. Βρε σαν τα χιόνια

Στ. Καζαντζίδης & Μαρινέλλα (Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

09. Είσαι η ζωή μου

Στ. Καζαντζίδης & Μαρινέλλα (Θόδ. Δερβενιώτης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

10. Γειτονιά μου αγαπημένη

Στ. Καζαντζίδης & Μαρινέλλα (Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

11. Πυρ γυνή και θάλασσα

Στ. Καζαντζίδης (Στ. Χρυσίνης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

12. Απόψε μάννα σε συλλογιέμαι

Στ. Καζαντζίδης & Μαρινέλλα (Θόδ. Δερβενιώτης/Γιάν. Λελάκης)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Όπως λέει το οπισθόφυλλο, έχει τις πρώτες στερεοφωνικές ηχογραφήσεις που έγιναν στην Ελλάδα την 27/3/59, στο στούντιο του Σπύρου Πιπεράκη για λογαριασμό της εταιρείας Nina.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου