Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

ΣΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΕΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος
Κυκλοφορία:Δεκ 2006
Ετικέτα:Alpha Records 2007 (2 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Στης ζωής μου τις στράτες

(Μάν. Ψαλτάκης/Ζωή Γρυπάρη)

1-02. Μια ζωή αγαπάω

(Π. Ίμβριος/Ναταλ. Γερμανού)

1-03. Σ' ευχαριστώ

(Δ. Γιώτης)

1-04. Αγάπη μου

(Ν. Δουλάμης)

1-05. Σαββατόβραδα ρετάλια

(Γιάν. Δημητράς)

1-06. Φύγε

(Μάν. Ψαλτάκης)

1-07. Για πες μου ποιος

(Π. Ίμβριος/Γιάν. Λιόντος)

1-08. Μικρός Θεός

(Δ. Γιώτης)

1-09. Δε συμβιβάζομαι

(Π. Ίμβριος/Γιάν. Λιόντος)

1-10. Τσιγάρο ποτό μουσική

(Μάν. Ψαλτάκης/Γιάν. Λιόντος)

1-11. Δεν είσαι εδώ

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γ. Λεκάκης)

1-12. Κακομαθημένη

(Μάν. Ψαλτάκης/Γιάν. Λιόντος)

1-13. Θυμάμαι που έλεγες

(Π. Ίμβριος/Γιάν. Λιόντος)

1-14. Έλα

(Γιάν. Δημητράς)

Δίσκος 2

2-01. Οι αναμνήσεις

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

2-02. Συγχωρήστε το απόψε το παιδί

(Στέλ. Βοσκοπούλου/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

2-03. Οι άντρες δεν μιλούν πολύ

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γ. Γιαννόπουλος)

2-04. Του χωρισμού η ώρα

(Ζακ Ιακωβίδης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

2-05. Αποκοιμήθηκα

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

2-06. Εκείνη

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

2-07. Αγωνία

(Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2-08. Πριν χαθεί το όνειρό μας

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

2-09. Ανεπανάληπτος

(Κ. Καραλής/Γ. Σκούρτης)

2-10. Αν ήξερες

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

2-11. Μαύρα μάτια

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μάρω Μπιζάνη)

2-12. Ας είχα κι άλλη μια ζωή

(Μίμ. Πλέσσας/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

2-13. Πανάθεμά σε

(Τόλ. Βοσκόπουλος)

2-14. Εγώ αγαπώ μία

(Νινή Ζαχά)

2-15. Παρακαλώ

(Μίμ. Χριστόπουλος/Σάκ. Καπίρης)

2-16. Μ' ανάστησες καρδιά μου

(Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

2-17. Μπορεί

(Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου