Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Νίκος Λαμπρόπουλος
Κυκλοφορία:2005
Ετικέτα:Next Records RPA 2098 (CD)
Εγγραφές

01. Είμαι τραγούδι είμαι λαός

(Τάκ. Σούκας/Ν. Λουκάς)

02. Πάρε τα χνάρια μου

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

03. Την Παρασκευή το βράδυ

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

04. Γύρισε κοντά μου

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

05. Μια Κυριακή

(Γιάν. Σπανός/Λ. Παπαδόπουλος)

06. Το ψωμί της ξενιτειάς

(Γιάν. Βασιλόπουλος/Παύλ. Ζεμανίδης)

07. Στην αλάνα

(Γιάν. Σπανός/Λ. Παπαδόπουλος)

08. Είμαστε πάτσι

(Χρ. Νικολόπουλος/Γιάν. Βασιλόπουλος)

09. Ένα τσιγάρο δρόμος

(Τάκ. Σούκας/Σμ. Μαραγκουδάκη)

10. Είσαι δεν είσαι δέκα εννέα

(Θ. Πολυκανδριώτης/Β. Παπαδόπουλος)

11. Τα στέφανα

(Β. Σαλέας/Ανδρ. Σπυρόπουλος)

12. Δεν κατηγορώ κανένα

(Χρ. Νικολόπουλος/Δ. Τσάφας)

13. 1. Απόψε σ' έχω στην αγκαλιά μου

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

2. Η καρδιά μου ας όψεται

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

3. Το 'ξερα πως θα μου φύγεις

(Β. Τσιτσάνης)

4. Ζηλεύω ζηλεύω

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Γαβαλάς)

5. Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ

(Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

6. Μη μου μιλάτε

(Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

7. Σήκω κάτσε

(Χρ. Νικολόπουλος/Ευ. Ατραΐδης)

14. Τα παλάτια της αγάπης

(Γιάν. Βασιλόπουλος/Ευ. Ατραΐδης & Παύλ. Ζεμανίδης)

15. Συγχαρητήρια

(Μίμ. Χριστόπουλος/Σάκ. Καπίρης)

16. Ναρκοπέδιο

(Πάν. Λαμπρινάκος/Χαρ. Βουλαλά)

17. Σε δυο τσιγάρα ανάμεσα

(Νικηφόρος/Γ. Παπαγιαννόπουλος)

18. Τα 'χω στην τράπεζα

(Παν. Κόγκας/Ν. Καλογείτονα)

19. Προβληματίσου

(Παν. Κόγκας/Δ. Παπαχατζής)

20. Σου 'χει τύχει

(Γ. Ζαρολιάγκης)

21. Ένας μεγάλος έρωτας

(Γ. Ζαρολιάγκης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου