Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

Σύνθεση:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:Απρ 2005
Ετικέτα:FM Records FM 1728 (2 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Οι νταλίκες

Γ. Σαρρής (στχ Μαν. Ρασούλης)

1-02. Μια γυναίκα μπορεί

Έλ. Γιαννακάκη (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-03. Κάποια κάπου κάποτε

Ηλ. Κλωναρίδης (στχ Λ. Χαψιάδης)

1-04. Ο Σαλονικιός

Γιάν. Ντουνιάς (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-05. Υπάρχω

Μάν. Παπαδάκης (στχ Πυθαγόρας)

1-06. Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα

Μάν. Παπαδάκης (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-07. Ο τραγουδιστής

Φ. Νικολάου (στχ Μάρω Μπιζάνη)

1-08. Τώρα κι εγώ θα ζήσω

Έλ. Γιαννακάκη (στχ Γιάν. Πάριος)

1-09. Πέντε πάνω πέντε κάτω

Λάκ. Χαλκιάς (στχ Πυθαγόρας)

1-10. Οι αισθηματίες

Γ. Σαρρής (στχ Πυθαγόρας)

1-11. Κάτω απ' το πουκάμισό μου

Λάκ. Χαλκιάς (στχ Πυθαγόρας)

1-12. Παίξε Χρήστο επειγόντως

Δούκισσα (στχ Μαν. Ρασούλης)

1-13. Ποια είσαι εσύ

Γιάν. Ντουνιάς (στχ Πυθαγόρας)

1-14. Σήκω πάνω κάτσε κάτω

Γιάν. Ντουνιάς (στχ Ευ. Ατραΐδης)

1-15. Μία είναι η ουσία

Έλ. Γιαννακάκη (στχ Λ. Χαψιάδης)

1-16. Την Παρασκευή το βράδυ

Μάν. Παπαδάκης (στχ Πυθαγόρας)

1-17. Στο σταυροδρόμι

Γιάν. Ντουνιάς (στχ Ευ. Ατραΐδης)

1-18. Νυχτερίδες κι αράχνες

Λάκ. Χαλκιάς (στχ Κ. Βίρβος)

1-19. Εγώ θα σου μιλώ

Μάν. Παπαδάκης (στχ Μάρω Μπιζάνη)

Δίσκος 2

2-01. Νύχτα στάσου

Κατερ. Πετσά (στχ Πυθαγόρας)

2-02. Καρδιά μου εγώ

Μ. Εγγλέζου (Λίνα Νικολακοπούλου)

2-03. Αγάπη όλο ζήλια

Γ. Σαρρής (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-04. Και φούμα φούμα

Ηλ. Κλωναρίδης (στχ Πυθαγόρας)

2-05. Οι κυβερνήσεις πέφτουνε

Φ. Νικολάου (στχ Μαν. Ρασούλης)

2-06. Στων αγγέλων τα μπουζούκια

Ηλ. Κλωναρίδης (στχ Μάν. Ελευθερίου)

2-07. Δεν υπάρχουν άγγελοι

Δούκισσα (στχ Γ. Παπαγιαννόπουλος)

2-08. Δεν υπάρχουν λόγια

Καίτη Αμπάβη (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-09. Χίλιες φορές

Δούκισσα (στχ Λ. Χαψιάδης)

2-10. Εγώ θα σου μιλώ

Μάν. Παπαδάκης (στχ Μάρω Μπιζάνη)

2-11. Το αγριολούλουδο

Λάκ. Χαλκιάς (στχ Πυθαγόρας)

2-12. Όταν χορεύεις μάτια μου

Καίτη Αμπάβη (στχ Λ. Χαψιάδης)

2-13. Πάρε το δρόμο ξαναγύρισε

Ηλ. Κλωναρίδης (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-14. Πήγα σε μάγισσες

Δούκισσα (στχ Λ. Χαψιάδης)

2-15. Όλες του κόσμου οι Κυριακές

Καίτη Αμπάβη (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-16. Το 'πες

Φ. Νικολάου (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-17. Ζήλια μου

Ελένη Ροδά (στχ Μαν. Ρασούλης)

2-18. Βραδιάζει

Φ. Νικολάου (στχ Σώτ. Τσώτου)

2-19. Βήμα βήμα

Ελένη Ροδά (στχ Χριστ. Μπαλαμπανίδης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Το οπισθόφυλλο λέει ότι στο 1-19 είναι «Η Διαθήκη» με την Ελένη Ροδά, αλλά δεν υπάρχει. Στην θέση του είναι το «Εγώ θα σου μιλώ» που υπάρχει και στο δεύτερο CD (2-10).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου