Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Βήμα βήμα

Σύνθεση:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου - Γιώργος Νταλάρας
Δίσκος:ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
Κυκλοφορία:1984

Στίχοι

Όλα απόψε μιλούν και σε παρακαλούν
να γυρίσεις φωνάζουν
κι ό,τι ζήσαμε χτες, σαν παλιές μουσικές
νιώθω να μ' αγκαλιάζουν.

Όλα απόψε μιλούν για παλιές μας στιγμές,
που δε λένε να σβήσουν
κι εγώ πάλι ζητώ μυστικά και φιλιά,
που τα πήρες μαζί σου.

Βήμα βήμα νιώθω πως θα γυρίσεις
σαν το κύμα να με νανουρίσεις,
μα τα βράδια όλα στο ίδιο χρώμα
γκρίζα πάντα και δεν ήρθες ακόμα.

Τι ωραίες στιγμές να σε νιώθω παντού
γύρω να σ' ανασαίνω
πάλι να μου γελάς, για ζωή να μιλάς
κι εγώ να σωπαίνω.

Τι ωραίες στιγμές να σε βλέπω ξανά
στ' άδειο σπίτι να μπαίνεις
κι όταν θα με φιλάς λίγα να μου ζητάς
και πολλά να μου παίρνεις.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την εποχή που η Αλεξίου ηχογραφούσε τον "Εμφύλιο έρωτα" στο διπλανό στούντιο έγραφε ο Νταλάρας με τη Γιώτα Λύδια τα τραγούδια για τον δίσκο "Καλημέρα κυρία Λύδια". Ο Γιάννης Παπαϊωάννου, υπεύθυνος των ηχογραφήσεων της Αλεξίου θυμάται[1]:

... Στα διαλείμματα που έκανε ο Νταλάρας από το διπλανό στούντιο, ερχόταν κι άκουγε τη Χαρούλα, κι ένα απόγευμα, πριν έρθει η Χαρούλα, μπαίνει μέσα στο στούντιο και μου λέει: – Βάλε μου, βρε Γιάννη, να ακούσω λίγο το "Βήμα, βήμα". Φοράει τα ακουστικά και κάνει αμέσως τις δεύτερες φωνές. Όταν ήρθε η Χαρούλα στο στούντιο της έβαλα κι άκουσε το τραγούδι από τη φωνή του Νταλάρα και της άρεσε. Μάλιστα, της έκανα πλάκα λέγοντας ότι κάνω εγώ τις δεύτερες. Σιγά μη με πίστεψε...

____________________________

[1] Γιάννης Παπαϊωάννου: «Πίσω από το τζάμι», Εκδ. ΘΑΛΑΣΣΙ, 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου