Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ζωζώ Σαπουντζάκη
Κυκλοφορία:1993
Ετικέτα:Έβδομη διάσταση SD 005 (LP)
πληροφορίες επανέκδοσης 

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ

Επανέκδοση:Ιουλ 2007
Ετικέτα:Music-box 18010 (CD)
Εγγραφές

01. Μια με θέλεις μια με διώχνεις

(Μίμ. Πλέσσας/Γιάν. Δαλιανίδης)

02. Ρίχνω σπάγκο να σε δέσω

(Μίμ. Πλέσσας/Άκ. Δασκαλόπουλος)

03. Είμαι κορίτσι ζόρικο

(Μίμ. Πλέσσας/Άκ. Δασκαλόπουλος)

04. Όλα τα χάλασα

(Μίμ. Πλέσσας/Ντ. Δημόπουλος)

05. Το θύμα

(Γ. Μητσάκης/Θόδ. Δερβενιώτης)

06. Άλα της, άλα της

(Μιχ. Σουγιούλ/Γ. Γιαννακόπουλος)

07. Έχω μεγάλη ζήτηση

(Ζακ Ιακωβίδης/Ναπ. Ελευθερίου)

08. Θα γίνω σταρ

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

09. Έχω μιαν αρρεβωνιάρα

(Ζακ Ιακωβίδης/Ναπ. Ελευθερίου & Ηλ. Λυμπερόπουλος)

10. Πείσμα εσύ, πείσμα κι εγώ

(Ανδρ. Χατζηαποστόλου/Τάκ. Σωτήρχος)

11. Ο λεφτάς

(Κ. Καπνίσης/Ν. Τσιφόρος)

12. Παναγιά μου ένα παιδί

(Γ. Μουζάκης/Γ. Γιαννακόπουλος)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Στην επανέκδοση τα τραγούδια είναι με διαφορετική σειρά.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

09. Ελ Πάσο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου