Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Έχω μιαν αρρεβωνιάρα

(Ελ Πάσο)

Σύνθεση:Ζακ Ιακωβίδης
Στίχοι:Ναπολέων Ελευθερίου - Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος - Δούκισσα
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1967

Στίχοι

Έχω μια αρραβωνιάρα
παιχνιδιάρα και χαδιάρα,
που στο τρόλεϊ σαν μπαίνει
αυτομάτως ο τρολές
αμέσως βγαίνει.

Έχω έναν αρραβωνιάρη
τρία μέτρα παλληκάρι.
Όχι σαχλοτζιτζιφρίνγκο
μα σκληρό παλικαράκι
σαν τον Ρίνγκο.

Έριξα λάσο
για να τον πιάσω
και αν μ' αφήσει
ποτέ στον άσο
θα γίνει νέα μονομαχία
μες στο Ελ Πάσο.

Έβαλα στο χέρι βέρα
μ' ένα αγόρι σαν αστέρα.
Στο φιλί δεν κάνει σκόντο
και μπροστά του τύφλα να 'χει
ο Μπελμόντο.

Έχω αλλάξει δαχτυλίδι
με μια κούκλα σαν στολίδι.
Σαν περνάει ο δρόμος τρίζει
και στην γλύκα ξεπερνά
τη Βίρνα Λίζι.

Έριξα λάσο
για να την πιάσω
και αν μ' αφήσει
ποτέ στον άσο
θα γίνει νέα μονομαχία
μες στο Ελ Πάσο.

Έριξα λάσο
για να σε πιάσω
και αν μ' αφήσεις
ποτέ στον άσο
θα γίνει νέα μονομαχία
μες στο Ελ Πάσο.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από το μιούζικαλ «Γιεγιέδες και μπουζούκια» που ανέβηκε στο θέατρο «Άλφα» την ίδια χρονιά. Ακούγεται επίσης στις ταινίες «Συντρίμμια τα όνειρά μας» και «Καταραμένη ώρα», και οι δύο του Κώστα Δούκα, η πρώτη το 1967 και η δεύτερη το 1968.

Συμπεριλαμβάνεται και στον δίσκο «ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ», που κυκλοφόρησε το 1969 με τραγούδια του Βοσκόπουλου και της Δούκισσας.

Έχω τον τίτλο όπως είναι στον δίσκο αν και ο Βοσκόπουλος λέει "Έχω μιαν αρραβωνιάρα". Επιπλέον, στην προτελευταία στροφή ο μεν Βοσκόπουλος λέει "για να την πιάσω" και ταυτόχρονα η Δούκισσα "για να τον πιάσω". Στην επανεκτέλεση του 1977 αντίθετα, σε όλα τα ρεφρέν λένε και οι δύο "για να σε πιάσω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου