Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Μελαγχολία

Σύνθεση:Τόλης Βοσκόπουλος
Στίχοι:Μίμης Θειόπουλος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος - Δούκισσα
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1967

Στίχοι

Μέσα στην νύχτα την θολή
τα βήματά σου σβήνουν.
Από τα περασμένα μας
χαλάσματα θα μείνουν.

Αυτά που τόσο αγάπησα
παίρνεις τώρα μαζί σου
κι είναι δεμένη η μοίρα μου
στη μοίρα τη δική σου.

Μελαγχολία και γύρω βρέχει
στην μοναξιά μου παραμιλώ,
σε σένα απόψε ο νους μου τρέχει.
Μελαγχολία και γύρω βρέχει.

Τα βήματά σου χάθηκαν
σβηστήκανε στην μπόρα.
Μες στην καρδιά μου η παγωνιά
απόμεινε πια τώρα.

Πήρες μαζί σου φεύγοντας
και την αναπνοή μου.
Ατέλειωτη η πίκρα μου,
χαμένη κι η ζωή μου.

Μελαγχολία και γύρω βρέχει
στην μοναξιά μου παραμιλώ,
σε σένα απόψε ο νους μου τρέχει.
Μελαγχολία και γύρω βρέχει.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Το 1970 το τραγούδι ακούστηκε και στην ταινία του Οδ. Κωστελέτου «Σε ικετεύω αγάπη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου