Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Πού πας χωρίς αγάπη

Σύνθεση:Γιώργος Ζαμπέτας
Στίχοι:Κώστας Πρετεντέρης
Ερμηνεία:Δούκισσα
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Πού θά βρεις άκρη να σταθείς
και πού φωτιά να ζεσταθείς;
Ποιος θα σου πλύνει την πληγή
καρδιά μου;
Πόρτα πού θά βρεις ανοιχτή
και ποιος διαβάτης θα σταθεί
γλυκό του λόγο να σου πει
καρδιά μου;

Πού πας χωρίς αγάπη
στη νύχτα, στη βροχή;
Το δρόμο θα τον χάσεις
καρδιά μου μοναχή.

Σαν χελιδόνι ορφανό
θα ψάχνεις ήλιο κι ουρανό
και θα σε διώχνει ο βοριάς,
καρδιά μου.
Κι ούτ' ένα χέρι θα βρεθεί
πονετικό να σε δεχτεί
ρόδο που θα 'χεις μαραθεί
καρδιά μου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την επόμενη χρονιά συμπεριλήφθηκε στον προσωπικό δίσκο τής Δούκισσας «ΠΟΥ ΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ» και στον δίσκο «ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ», που μοιράζεται με τον Βοσκόπουλο. Το 1970 ακούστηκε και στην ταινία του Κ. Δούκα «Πού πας χωρίς αγάπη».

Η επανεκτέλεση του 2005 είναι ηχητικό απόσπασμα από την ταινία του Κ. Καραγιάννη «Ο Τζαναμπέτης» (1969), όπου ο Αναστασιάδης στην τελευταία στροφή λέει "ρόδο που έχει μαραθεί". Ένα μέρος του τραγουδιού ακούγεται και στο φινάλε της ταινίας από τους πρωταγωνιστές Λάμπρο Κωνσταντάρα - Μάρω Κοντού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου