Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

15 ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:Μαρ 1998
Ετικέτα:Άνοδος ΠΜΕ-Α 177 (CD)
Εγγραφές

01. Πού πας χωρίς αγάπη

Άννα Παναγιωτοπούλου (Γ. Ζαμπέτας/Κ. Πρετεντέρης)

02. Το σαραβαλάκι μου

Χρ. Χατζηπαναγιώτης (Μίμ. Πλέσσας/Αλέκ. Σακελλάριος)

03. Για χατίρι σου

Νένα Μεντή (Σταύρ. Ξαρχάκος/Βαγγ. Γκούφας)

04. Θα πιω απόψε το φεγγάρι

Παύλ. Χαϊκάλης (Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

05. Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου

Σοφ. Φιλιππίδου (Μίκ. Θεοδωράκης/Ν. Γκάτσος)

06. Ξέρω κάποιο αστέρι

Πάν. Χατζηκουτσέλης (Μίμ. Πλέσσας/Κ. Πρετεντέρης)

07. Ρίκο ρίκο ρίκοκο

Χρ. Βαρζοπούλου (Τάκ. Μωράκης/Γ. Γιαννακόπουλος)

08. Θυμήσου τον Σεπτέμβρη

Σταμ. Γαρδέλης (Γιάν. Σπανός/Γ. Παπαστεφάνου)

09. Έχω στενάχωρη καρδιά

Βάσ. Τριφύλλη (Μίμ. Πλέσσας/Γιάν. Δαλιανίδης)

10. Χάθηκες (Δεν έχει δρόμο να διαβώ)

Τάσ. Χαλκιάς (Γ. Ζαμπέτας/Δ. Χριστοδούλου)

11. Νανούρισμα

Μελ. Μποτέλλη (Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

12. Τζαμάικα

Χάρ. Σώζος (Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

13. Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου

Χρυσ. Διαβάτη (Μίμ. Πλέσσας/Δαν. Χαλκιαδάκη)

14. Βρέχει φωτιά στη στράτα μου

Θέμ. Μάνεσης (Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

15. Σου το 'πα μια

Κ. Κόκλας (Κ. Κλάββας/Κ. Πρετεντέρης)

16. Κι όμως κι όμως

Χορωδία (Γ. Χατζηνάσιος/Σώτ. Τσώτου)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Στο τελευταίο τραγούδι, τη χορωδία αποτελούν οι 15 ηθοποιοί που συμμετέχουν στον δίσκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου