Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:2009
Ετικέτα:Victory Music VM 9523 (6 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Έρωτά μου αγιάτρευτε

Κ. Κόλλιας (Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

1-02. Είσαι το κάτι άλλο

Γ. Μαργαρίτης (Αντ. Ρεπάνης/Απ. Διαβολίκης)

1-03. Μου λείπεις εσύ

Δ. Κοντολάζος (Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

1-04. Εσύ ό,τι πεις

Μάκ. Χριστοδουλόπουλος (Ηλ. Τρυφωνίδης/Άγγελος)

1-05. Μελαχρινό

Ν. Πάνος (Ν. Πάνος/Παρ. Πολίτου)

1-06. Για την αγκαλιά σου πεθαίνω

Γ. Μαργαρίτης (Τάκ. Σούκας)

1-07. Είμαι ο άνθρωπός σου

Κ. Κόλλιας (Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

1-08. Δεν μπορεί κάτι πρέπει να γίνει

Δ. Κοντολάζος (Τάκ. Σούκας/Ν. Λουκάς)

1-09. Αδυναμία μου εσύ

Πάν. Μαρίνος (Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

1-10. Θα σ' αγαπώ για πάντα

Ν. Πάνος (Βάκ. Γιαννούλης/Γ. Πιας)

1-11. Όταν τα χείλη σου φιλώ

Γ. Μαργαρίτης (Αντ. Ρεπάνης/Γ. Ρουβέλας)

1-12. Τα καυτά σου τα φιλιά

Κ. Κόλλιας (Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

1-13. Είναι μαρτύριο εσένα ν' αγαπώ

Πάν. Μαρίνος (Τάκ. Σούκας/Ν. Λουκάς)

1-14. Εγώ για σένα λειώνω

Κ. Μοναχός (Γ. Γεωργόπουλος/Γ. Λεκάκης)

1-15. Άλλον έχεις τώρα αγκαλιά

Πίτσα Παπαδοπούλου (Κ. Σούκας/Λάκ. Τσώλης)

Δίσκος 2

2-01. Για το χατίρι μιας αγάπης

Μιχ. Μενιδιάτης (Στάμ. Σέμσης/Μιχ. Μπουρμπούλης)

2-02. Τα μαύρα μάτια σου

Δούκισσα (Μαν. Αγγελόπουλος/Μάρω Μπιζάνη)

2-03. Στο άδειο μου πακέτο

Φ. Νικολάου (Αλ. Παπαδημητρίου/Μαρί Μωραΐτη)

2-04. Αυτός ο άνθρωπος

Κατ. Στανίση (Λυκ. Μαρκέας/Μάρω Μπιζάνη)

2-05. Ανεμώνα

Σταμ. Κόκοτας (Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

2-06. Παράνομη αγάπη

Μιχ. Μενιδιάτης (Άκ. Πάνου)

2-07. Αν κάνω άτακτη ζωή

Κατ. Στανίση (Γ. Μανισαλής/Κ. Ψυχογιός)

2-08. Ίσως ακόμα σ' αγαπώ

Δούκισσα (Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

2-09. Για τα μάτια π' αγαπώ

Σταμ. Κόκοτας (Β. Τσιτσάνης)

2-10. Μια καρδιά για σένανε

Φ. Νικολάου (Δ. Μηλιός/Φ. Νικολάου)

2-11. Το δέκα το καλό

Δούκισσα (Γ. Μπούρας)

2-12. Βαλεντίνα

Στ. Κόκοτας (Γ. Μητσάκης)

2-13. Ένα τραγούδι πες μου ακόμα

Κατ. Στανίση (Τάκ. Μουσαφίρης)

2-14. Θα σπάσω κούπες

Δούκισσα (παραδοσιακό)

2-15. Αποκοιμήθηκα

Φ. Νικολάου (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

Δίσκος 3

3-01. Σ' αγαπάω μ' ακούς

Γ. Σαλαμπάσης (Ν. Μπαξεβάνης/Άγγελος)

3-02. Αν δεν είχα και σένα

Φ. Νικολάου (Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

3-03. Ιστορία μου

Κατ. Στανίση (Γ. Μανισαλής/Κ. Ψυχογιός)

3-04. Ο τελευταίος πυρετός

Γ. Μαργαρίτης (Άκ. Πάνου)

3-05. Απορώ

Φ. Νικολάου (Γιάν. Πάριος)

3-06. Επικίνδυνη αγάπη

Πόλυ Πάνου (Μπ. Μπακάλης/Ηλ. Πολύδωρος)

3-07. Μα τι λέω

Γ. Μαργαρίτης (Αντ. Ρεπάνης/Χαρ. Πετράκη)

3-08. Αν σε χάσω

Κ. Κόλλιας (Γ. Μπούρας/Παρ. Πολίτου)

3-09. Παράπονο

Γ. Σαλαμπάσης (Ν. Μπαξεβάνης/Ηλ. Φιλίππου)

3-10. Μια ιστορία

Δ. Κοντολάζος & Αμαλία (Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

3-11. Μη μου μιλάς με χείλη που καίνε

Γ. Μαργαρίτης (Γ. Μαργαρίτης/Χαρ. Δρίγκου)

3-12. Πεθαίνω για κείνη

Κ. Κόλλιας (Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

3-13. Δεν είμαι εγώ αυτός που καρτερούσες

Δ. Κοντολάζος & Αμαλία (Τάκ. Σούκας/Ν. Λουκάς)

3-14. Ήμουνα σίγουρος

Πάν. Μαρίνος (Πάν. Μαρίνος/Παρ. Πολίτου)

3-15. Τον γυρισμό της γιορτάζω

Ν. Πάνος (Ν. Πάνος/Κ. Νίτσος)

Δίσκος 4

4-01. Όταν

Φ. Νικολάου (Νάκ. Πετρίδης/Φ. Νικολάου)

4-02. Ασφαλώς και δεν πρέπει

Βίκυ Μοσχολιού (Άκ. Πάνου)

4-03. Συ μου χάραξες πορεία

Λίτσα Διαμάντη (Απ. Καλδάρας)

4-04. Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου

Δούκισσα (Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

4-05. Μίλησέ μου μίλησέ μου

Μ. Λίντα (Μάν. Χατζιδάκις/Ν. Γκάτσος)

4-06. Πιρόγα (Ερωτικό)

Φ. Νικολάου (Θάν. Μικρούτσικος/Αλκ. Αλκαίος)

4-07. Εσύ είσαι η αιτία

Λίτσα Διαμάντη (Μαν. Χιώτης)

4-08. Αγκαλιά και πλάι πλάι

Βίκυ Μοσχολιού (Δήμ. Μούτσης/Πυθαγόρας)

4-09. Ποτέ

Φ. Νικολάου (Σταμ. Κραουνάκης/Λίνα Νικολακοπούλου)

4-10. Μπορεί

Πόλυ Πάνου (Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

4-11. Τ' αγκάθια της καρδιάς σου

Δούκισσα (Αντ. Ρεπάνης/Μιχ. Τουτουντζής)

4-12. Μάη μου

Φ. Νικολάου (Ν. Ιγνατιάδης/Δ. Ιατρόπουλος)

4-13. Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω

Λίτσα Διαμάντη (Σταύρ. Τζουανάκος/Κ. Βίρβος)

4-14. Το τελευταίο ποτηράκι

Μ. Λίντα (Χρ. Κολοκοτρώνης)

4-15. Φύλλα φθινοπωρινά

Φ. Νικολάου (Φ. Νικολάου)

Δίσκος 5

5-01. Αν μ' αγαπούσες λίγο

Δ. Κοντολάζος (Τάκ. Σούκας/Ν. Λουκάς)

5-02. Οι καρδιές που αγαπάνε

Κ. Κόλλιας (Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

5-03. Εσύ μιλάς στην καρδιά μου

Γ. Μαργαρίτης (Τάκ. Σούκας)

5-04. Τα λουλούδια στην κυρία

Ν. Πάνος (Δ. Καββαδάτος)

5-05. Δε θέλω να σε χάσω

Γ. Μαργαρίτης (Γ. Μπούρας/Χαρ. Δρίγκου)

5-06. Σου φωνάζω να 'ρθεις

Δ. Κοντολάζος (Αντ. Ρεπάνης/Κατ. Πανάγου)

5-07. Αγαπώ ένα μωρό

Μάκ. Χριστοδουλόπουλος (Τάκ. Σούκας/Λάκ. Τσώλης)

5-08. Εσύ είσαι τα καράβια μου

Κ. Κόλλιας (Γ. Μπούρας/Παρ. Πολίτου)

5-09. Την αγαπώ

Δ. Κοντολάζος (Αντ. Ρεπάνης/Κατ. Πανάγου)

5-10. Όσο σ' αγαπώ αγάπησέ με

Πάν. Μαρίνος (Πάν. Μαρίνος/Φ. Σμυρναίος)

5-11. Σε ζητώ αγάπη

Μάκ. Χριστοδουλόπουλος (Τάκ. Σούκας)

5-12. Και μου λεν τα σ' αγαπώ

Ν. Πάνος (Άγγελος)

5-13. Μαρτύριο η αγάπη σου

Δ. Κοντολάζος (Τάκ. Σούκας/Χαρ. Δρίγκου)

5-14. Παραπονιάρικο

Κ. Χρήστου (Νάκ. Πετρίδης/Γ. Παναγιωτακόπουλος)

5-15. Ζητιάνος της αγάπης

Ν. Πάνος (Ν. Πάνος/Παρ. Πολίτου)

Δίσκος 6

6-01. Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία

Φ. Νικολάου (παραδοσιακό διασκ. Αρ. Μόσχος)

6-02. Αγάπη που 'γινες δίκοπο μαχαίρι

Μ. Λίντα (Μάν. Χατζιδάκις/Μιχ. Κακογιάννης)

6-03. Απόψε φίλα με

Λίτσα Διαμάντη (Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

6-04. Αγάπη μου επικίνδυνη

Πόλυ Πάνου (Αντ. Ρεπάνης/Δ. Γκούτης)

6-05. Παράνομή μου αγάπη

Κατ. Στανίση (Γ. Μανισαλής/Κ. Ψυχογιός)

6-06. Πού πας χωρίς αγάπη

Δούκισσα (Γ. Ζαμπέτας/Κ. Πρετεντέρης)

6-07. Η αγάπη σου με καίει

Φ. Νικολάου (Cl. Morgan/Φ. Νικολάου)

6-08. Η πρώτη αγάπη σου

Σταμ. Κόκοτας (Γ. Μητσάκης)

6-09. Κόκκινα τριαντάφυλλα

Λίτσα Διαμάντη (Β. Καραπατάκης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

6-10. Εφτά τραγούδια θα σου πω

Μ. Λίντα (Μάν. Χατζιδάκις/Μιχ. Κακογιάννης)

6-11. Τόση καρδιά τόση αγάπη

Φ. Νικολάου (Ab. A. Amenna/Φ. Νικολάου)

6-12. Του αγοριού απέναντι

Δούκισσα (Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

6-13. Αγριολούλουδο

Σταμ. Κόκοτας (Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

6-14. Χαμένη πολιτεία

Δούκισσα (Γ. Γεωργόπουλος/Λάκ. Τσώλης)

6-15. Αγάπησα και μίσησα

Πόλυ Πάνου (Πάν. Πετσάς/Κ. Κοφινιώτης)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Μετά από σύγκριση με άλλες πηγές έχω διορθώσει ορισμένους τίτλους και συντελεστές τραγουδιών, που στα εξώφυλλα των δίσκων είναι λάθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου