Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Το τραγούδι της ταβέρνας

(Ηπειρώτισσα)

Σύνθεση:Γιάννης Σπανός
Στίχοι:Αργύρης Εφταλιώτης
Ερμηνεία:Γιάννης Πουλόπουλος
Δίσκος:ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ Β΄
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Πάρε μαχαίρι, κόψε με
και ρίξε τα κομμάτια μου,
μάτια μου,
και ρίξ' τα μέσα στον γιαλό.
Απ' την στιγμή που μ' άφησες,
τον κόσμο αυτόν σιχάθηκα,
χάθηκα
και δεν ελπίζω πια καλό.

Αν βάζεις τώρα τ' άσπρα σου
και τα μαλαματένια σου,
έννοια σου.
Θά 'ρθει ο καιρός, που θα θρηνείς,
που θα σταθείς στο μνήμα μου
να πεις ένα παράπονο,
κι άπονο
θα μ' εύρεις όσο κι αν πονείς.

Πάρε φωτιά και κάψε με
κι αντάμα με την στάχτη μου
τ' άχτι μου
μες στα πελάγη να σκορπάς
να μην σε βρει το κρίμα μου.
Μαριόλα Ηπειρώτισσα
ρώτησα
και μου 'παν άλλον αγαπάς.

Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Το ποίημα μελοποίησαν επίσης τα Παιδιά από την Πάτρα το 1998, στον δίσκο τους «ΚΑΤΙ ΑΠ' ΤΑ ΠΑΛΙΑ», όπου είναι με τον τίτλο "Ηπειρώτισσα". Δυο χρόνια αργότερα δε, το μελοποίησε και ο Ευγένιος Δερμιτάσογλου (που με εξέπληξε ευχάριστα να σημειώσω), στον δίσκο του «ΒΑΡΥ ΦΟΡΤΙΟ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου