Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Έλα πάρε μου τη λύπη

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Βασίλης Καρδής
Ερμηνεία:Νάνα Μούσχουρη
Δίσκος:ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ
Κυκλοφορία:1958

Στίχοι

Είσαι ένα περιστέρι,
που πετάς στον ουρανό
πάμε να 'βρουμε ένα αστέρι
σ' ένα κόσμο μακρινό.

Έλα να- έλα να- να 'βρουμε ένα αστέρι,
που πετά, που πετά ψηλά στον ουρανό.

Είσαι ένα καρδιοχτύπι
μου 'χεις κόψει τα φτερά.
Έλα πάρε μου τη λύπη
έλα δώσ' μου τη χαρά.

Είσαι έ- είσαι έ- ένα καρδιοχτύπι
μου 'χεις κό- μου 'χεις κό- κόψει τα φτερά.

Τα γαρύφαλλά σου μέτρα
σ' αγαπώ όσο κανείς.
Κάνω την καρδιά μου πέτρα
και προσμένω να φανείς.

Έλα και- έλα και- και σε περιμένω
στη γωνιά, στη γωνιά του δρόμου να φανείς.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε και σε δίσκο 78στρ και σε δίσκο 45στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου