Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Μη μιλάς για καημούς

Σύνθεση:Κώστας Χατζής
Στίχοι:Φώντας Φιλέρης
Ερμηνεία:Κώστας Χατζής
Δίσκος:ΝΤΑΟΥΛΙΕΡΙΚΑ
Κυκλοφορία:1982

Στίχοι

Δεν είχα κονάκι δικό μου
πηρούνι και πιάτο βαθύ
και ήταν κληρονομικό μου
ο βήχας κι η πείνα μαζί.

Στα μαύρα μου χάλια η ζήση
κι ανάβω το μέσα μου φως,
θα ήταν μια κάποια λύση
να γίνω από γνώση τρελός.

Μη μιλάς για καημούς και για τέτοια
και παρήγορα λόγια μην πεις.
Μια παράγκα ξεχείλισα ντέρτια
αν σ' τα δείξω θα πας να κρυφτείς.

Ο κλέφτης του κλέφτη προστάτης
κι ο φόνος του φόνου παιδί,
ο ψεύτης του ψεύτη πελάτης
κι ο νόμος του ανόμου κλειδί.

Αρχίζω και κάνω το σκύλο
γαβγίζω και πια δε μιλώ
δαγκώνω τον πρώτο μου φίλο
και τώρα δηλώνω τρελός.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Στην επανεκτέλεση της Ελπίδας το τραγούδι είναι με τίτλο «Μη μιλάς», ενώ στο δεύτερο κουπλέ λέει "Τα μαύρα μου χάλια η ζήση / κι ανάβει το μέσα μου φως".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου