Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Κι απόψε τίποτα

Σύνθεση:Στέλιος Ζαφειρίου
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Μαρινέλλα
Δίσκος:ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Κυκλοφορία:1975

Στίχοι

Κι απόψε τίποτα. Στην πόρτα μου ούτε χτύπος
κι ένα μονότονο τραγούδι ο βοριάς.
Μια λέξη μού 'μεινε και λέω: Μήπως, μήπως,
μήπως και ήμουνα η αγάπη μιας βραδιάς;

Γιατί δεν πάω κι εγώ
τις χαρές του κόσμου να κυνηγώ;
Γιατί δεν πάω να βρω
το καινούργιο πεπρωμένο;
Γιατί δεν πάω κι εγώ
μιαν αγάπη μες στη νύχτα να βρω
και νύχτες κάθομαι και σε προσμένω;

Κι απόψε τίποτα, στην πόρτα μου ούτε χτύπος
κι ένα μονότονο τραγούδι ο βοριάς.

Κι απόψε τίποτα. Η ίδια ιστορία,
η ίδια απόγνωση, η ίδια συμφορά.
Κι είναι σαν σύννεφο στα μάτια η απορία:
Αγάπη ήμουνα εγώ για μια φορά;

Γιατί δεν πάω κι εγώ
τις χαρές του κόσμου να κυνηγώ;
Γιατί δεν πάω να βρω
το καινούργιο πεπρωμένο;
Γιατί δεν πάω κι εγώ
μιαν αγάπη μες στη νύχτα να βρω
και νύχτες κάθομαι και σε προσμένω;

Κι απόψε τίποτα, η ίδια ιστορία,
η ίδια απόγνωση, η ίδια συμφορά.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου