Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Σαν κάποιος θίασος

Σύνθεση:Γιώργος Κριμιζάκης
Στίχοι:Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία:Μαρινέλλα
Δίσκος:ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Κυκλοφορία:1975

Στίχοι

Σαν κάποιος θίασος μια Κυριακή
σε μια πλατεία επαρχιακή
παίζουμε, μάννα μου, να η ζωή,
σαν κάποιος θίασος μια Κυριακή.

Σαν κάποιος θίασος περαστικός
παίζουμε, μάννα μου, κακήν κακώς.
Είμαι ο πλούσιος κι είν' ο φτωχός,
σαν κάποιος θίασος περαστικός.

Ποια είμ' αλήθεια, ποιος είσ' αλήθεια,
πώς να σε μάθω, να σε γνωρίσω;
Βγάλ' τα στολίδια από τα στήθια,
πέτα τη μάσκα να σε φιλήσω.

Σε πανδαιμόνιο και μουσικές
παίζουμε, μάννα μου, παίζουμε, δες,
τους χωροφύλακες και τους ληστές,
σε πανδαιμόνιο και μουσικές.

Τα φώτα σβήσανε, γύρω σιωπή,
κανείς δεν βρήκε κάτι να πει.
Φεύγουμε, μάννα μου, να η ζωή,
σαν κάποιος θίασος μια Κυριακή.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου