Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

Ντρίγκι ντρίγκι μάννα μου

Σύνθεση:Στέλιος Βλαβιανός
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Μαρινέλλα
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1973

Στίχοι

Πώς την λένε τη φωτιά που καίει
πώς την λένε την γλυκιά πληγή;
Το αγόρι μου αγάπη τηνε λέει,
μα η μάννα μου με κλαίει
που κλαίω την αυγή.

Ντρίγκι ντρίγκι ντρίγκι
ντρίγκι ντρίγκι μάννα μου,
ντρίγκι ντρίγκι ντρίγκι ντρι.

Πώς το λένε το ζεστό το χέρι
που μαχαίρι πάνω μου κυλά;
Το αγόρι μου πίκρες θα μου φέρει
κι η μάννα μου το ξέρει,
αλλά δε μου μιλά.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Το τραγούδι με τίτλο «Velvet mornings» και αγγλικούς στίχους του Alec R. Costandinos ακούστηκε αρχικά στα τέλη του 1972, όταν o Ντέμης Ρούσσος εκπροσώπησε την Ελλάδα στο Διεθνές Φεστιβάλ Λαϊκού Τραγουδιού του Ρίο ντε Τζανέιρο και τιμήθηκε με το ειδικό βραβείο κοινού[1]. Αρχές του 1973 κυκλοφόρησε στην Ευρώπη σε δίσκο 45στρ, ενώ στη συνέχεια συμπεριλήφθηκε και στον μεγάλο δίσκο του Ντέμη Ρούσσου «Forever and ever».

____________________________

[1] Wikipedia: Velvet Mornings

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου