Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Είμ' αϊτός χωρίς φτερά

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ερμηνεία:Διαμαντής Πανάρετος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1961

Στίχοι

Σαν τον αϊτό είχα φτερά
και πέταγα, και πέταγα πολύ ψηλά.
Μα ένα χέρι αγαπημένο,
ένα χέρι λατρευτό,
μου τα κόβει τα φτερά μου
για να μη ψηλά πετώ.

Είμ' αϊτός χωρίς φτερά
χωρίς αγάπη και χαρά.
Χωρίς αγάπη και χαρά
είμ' αϊτός χωρίς φτερά.

Το χέρι αυτό το λατρευτό,
μες στη ζωή, μες στη ζωή μ' αναζητώ.
Ό,τι και να μου 'χει κάνει
όλα τού τα συγχωρώ.
Με φτερούγες τσακισμένες
πάντα εγώ θα τ' αγαπώ.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Το τραγούδι ερμήνευσε ο Διαμαντής Πανάρετος στην ταινία του Σωκράτη Καψάσκη «Αγάπη και θύελλα» το 1960. Ακούστηκε επίσης το 1963 με τη φωνή του Γρηγόρη Μπιθικώτσης στη μουσική παράσταση «Μαγική πόλις», που ανέβηκε στο θέατρο «ΠΑΡΚ» με συνεργασία των Θεοδωράκη - Χατζιδάκι και υπό τη σκηνοθετική επιμέλεια του Λεωνίδα Τριβιζά.

Εκτός από τον Πανάρετο, στις επανεκτελέσεις όλοι (αυτούς που έχω ακούσει) λένε, στο μεν πρώτο κουπλέ "μα ένα χέρι λατρεμένο", στο δε δεύτερο "μες στη ζωή, μες στη ζωή θα τ' αγαπώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου