Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Φύγε φύγε

Σύνθεση:Στράτος Ατταλίδης
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου - Γιώτα Λύδια
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Αχ, θέλεις να μ' αφήσεις
κι άλλον ν' αγαπήσεις,
φύγε, φύγε, φύγε.

Έχω συνηθίσει
να με τρώει η θλίψη
κι αν σ' αγάπησα, ξεγελάστηκα
και τη μοίρα μου καταράστηκα, καταράστηκα,
φύγε, φύγε, φύγε, φύγε.

Αχ, πάρε την καρδιά σου
και για πάντα γεια σου,
γεια σου, γεια σου, γεια σου.

Έχω συνηθίσει
να με τρώει η θλίψη
κι αν σ' αγάπησα, ξεγελάστηκα
και τη μοίρα μου καταράστηκα, καταράστηκα,
φύγε, φύγε, φύγε, φύγε.

Αχ, στο βαρύ μου πόνο
άφησέ με μόνο,
μόνο, μόνο, μόνο.

Έχω συνηθίσει
να με τρώει η θλίψη
κι αν σ' αγάπησα, ξεγελάστηκα
και τη μοίρα μου καταράστηκα, καταράστηκα,
φύγε, φύγε, φύγε, φύγε.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου