Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Φτάνει φτάνει

(Η ζωή μου κύκλους κάνει)

Σύνθεση:Κώστας Γανωσέλης
Στίχοι:Μιχάλης Φακίνος
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Δίσκος:Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΝΕΙ
Κυκλοφορία:1982

Στίχοι

Φτάνει, φτάνει, φτάνει
μακριά μου να 'σαι, φτάνει,
παράπονο πικρό πάλι με πιάνει.
Φτάνει, φτάνει, φτάνει
ένα γράμμα μου δε φτάνει
να πω το "σ' αγαπώ", αχ, δε με φτάνει.

Φτάνει, φτάνει, φτάνει
η ζωή μου κύκλους κάνει
σαν το μικρό πουλί
μα δε σε φτάνει, φτάνει, αχ, φτάνει.

Φτάνει, φτάνει, φτάνει
μακριά μου να 'σαι, φτάνει.
παράπονο πικρό πάλι με πιάνει.
Φτάνει, φτάνει, φτάνει
η ζωή μου κύκλους κάνει
σαν το μικρό πουλί
μα δε σε φτάνει, φτάνει, αχ, φτάνει.

– Το τραγούδι σου
έχει λόγια σαν το κύμα που μας χώρισε.
– Το τραγούδι μου,
λόγια που 'χουν μέσα δάκρυ μόνο γνώρισε.

Τελάλη βγάζω στα βουνά
για να φωνάξει στο ντουνιά
τον πόνο που 'χω στην καρδιά, βαθιά.

Φτάνει, φτάνει, φτάνει
να 'μαι μακριά σου, φτάνει,
παράπονο πικρό πάλι με πιάνει.
Φτάνει, φτάνει, φτάνει
η ζωή μου κύκλους κάνει
σαν το μικρό πουλί
μα δε σε φτάνει, φτάνει, αχ, φτάνει.

Φτάνει, φτάνει, φτάνει
μια ζωή χωρίς λιμάνι
σαν δέντρο που ο βοριάς όλο το πιάνει.
Φτάνει, φτάνει, φτάνει
το μυαλό μου σαν τ' αλάνι
γυρίζει στα παλιά κι όλο σε χάνει.

Φτάνει, φτάνει, φτάνει
η ζωή μου κύκλους κάνει
σαν το μικρό πουλί
μα δε σε φτάνει, φτάνει, αχ φτάνει.

Πληροφορίες

Στο εσώφυλλο του δίσκου λέει ότι είναι διασκευή από παραδοσιακό της Ανατολής, χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες.

Στον διάλογο, μετά το δεύτερο κουπλέ, είναι ο Γιώργος Σαρρής.

Πιο παλιά πίστευα ότι στο τελευταίο κουπλέ έλεγε "το μυαλό μου σαν ταλάνι". Επειδή όμως τέτοια λέξη δεν υπάρχει, το είχα αποδεχθεί "σαν καλάμι", που κάπου το είχα δει γραμμένο. Πέρασε καιρός, μέχρι να χωρίσω τη λέξη σε δύο κομμάτια και να βγάλει νόημα: "σαν τ' αλάνι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου