Τρίτη 24 Ιουλίου 2018

Απόηχος

Σύνθεση:Φίλιππος Περιστέρης
Στίχοι:Χρήστος Ξένος
Ερμηνεία:Βασίλης Αξιώτης
Δίσκος:ΕΠΥΛΛΙΑ
Κυκλοφορία:2008

Στίχοι

Σαλεύει η μοναξιά,
σαλέψαν οι αισθήσεις μου.
Με λειώνουν οι εικόνες σου,
που έρχονται άξαφνα
να κινήσουν τις ώρες μου
παίρνουν άριστα.

Δε ρώτησαν τη μνήμη μου
όταν εμφανίστηκαν
τα χρώματά τους,
που 'χε φωνή το γκρίζο,
ελπίδα το κόκκινο
κι ήταν ήρεμο κι αδύναμο
το βάθος των ματιών μου.

Σαλεύει η μοναξιά.

Πληροφορίες

Το ένθετο του δίσκου έχει και την πλήρη μορφή του ποιήματος, απ' όπου προέρχεται το μελοποιημένο απόσπασπα:

Παραμονεύει στη νοσταλγία
συναίσθημα απογοήτευσης.
Σαλεύει η μοναξιά,
σαλέψαν οι αισθήσεις μου.

Με λειώνουν οι εικόνες σου,
που έρχονται άξαφνα
να κινήσουν τις ώρες μου
και παίρνουν άριστα.
Μου κλειδώνουν το μέλλον
οι εικόνες της μορφής σου,
βασανίζουν το παρόν
οι κορυφές της κρυφής σου φωτιάς.

Δε ρώτησαν τη μνήμη μου
όταν μου εμφανίστηκαν
και στους χρωματισμούς τους
φάνηκε η απαισιοδοξία τους,
που 'χε φωνή το γκρίζο,
ελπίδα το κόκκινο
και μου συμβόλιζε
την ηρεμία της αδυναμίας,
που μόνη της περιστοιχίζει
το βάθος των ματιών μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου