Τρίτη 24 Ιουλίου 2018

Συμπέρασμα

Σύνθεση:Φίλιππος Περιστέρης
Στίχοι:Πασχάλης Τσέρνας
Απόδοση:Νίκος Καλογερόπουλος
Δίσκος:ΕΠΥΛΛΙΑ
Κυκλοφορία:2008

Στίχοι

Είδα
το φως του φεγγαριού,
όταν όλα είχαν ήδη τελειώσει.
Ημίφως παντού
και οι σκιές γλιστρούσαν στον δρόμο
σαν ερπετά, που ψάχνουν να βρουν ταυτότητα.
Η στοιχειωμενη μέρα είχε μόλις τελειώσει
και η φωνή σου αγκάλιασε το χέρι μου και το έκανε να γράψει.

Χρώματα, φώτα, μουσικές έχουν από καιρό χαθεί
μισοτελειωμένες σκέψεις μόνο κι ύστερα μοναξιά.
Αγριεύτηκε η λογική μου σ' αυτό το τοπίο.
Φορές πάλι σου γυρνώ την πλάτη σαν να 'σουν κακός ακροατής
και καυχιέμαι για την ισορροπημένη μου φύση.
Κακά μαντάτα νεαρέ, σφίγουν του χρόνου οι θηλιές
και το κρασί τελειώνει.
Ό,τι προφταίνεις. Περιττά μη βάζεις με το νου σου.
Κοχύλι σ' άσπρη αμμουδιά η φωνή σου,
βήματα που ηχούν βαριά τα συμπεράσματα.
Χρόνια μου μεθυσμένα κάτι χρωστάτε
κάτι που μοιάζει με φωτιά, σεισμό και θειάφι,
κάτι απ' το ουρλιαχτό της γης.
Κραυγές οι θύμισες χτενίζουν το μυαλό
σαν χτες μου φαίνεται μα πέρασαν αιώνες.

Μου 'πες μια νύχτα ότι θά 'ρθεις κι από 'δώ
κι ότι θα λειώσεις, μου 'χες πει,
του νου τους παγετώνες.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου