Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

Στρίβε σπάγκο

Σύνθεση:Δημήτρης Σέμσης
Στίχοι:Δημήτρης Σέμσης
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Δίσκος:24 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Κυκλοφορία:1977

Στίχοι

Μ' έχεις μαγέψει με τα κόλπα σου αυτά,
μ' έχεις τρελάνει θα με βάλεις σε μπελά
μα με όλα αυτά εγώ
δε θέλω να σε ξαναδώ,
στρίβε σπάγκο, φύγε από 'δώ.

Συ νόμιζες πως με ψευτιές
θα μου 'κανες εσύ ό,τι θες,
μα με όλα αυτά εγώ
δε θέλω να σε ξαναδώ,
στρίβε σπάγκο, φύγε από 'δώ.

Έχεις ανάψει στην καρδούλα μου φωτιά,
μα την αγάπη σου τη δίνεις δανεικιά
μα με όλα αυτά εγώ
δε θέλω να σε ξαναδώ,
στρίβε σπάγκο, φύγε από 'δώ.

Πληροφορίες

Διασκευή του «Τράβα σπάγκο» που κυκλοφόρησε το 1936. Η απόδοση της Αλεξίου έχει πολλές αλλαγές στον στίχο, που ο δίσκος της θα έπρεπε να αναφέρει ποιος τις έκανε, αλλά δεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου