Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Απροσδόκητος ήλιος

Σύνθεση:Βίκτωρ Πολυδώρου
Στίχοι:Βίκυ Γεροθόδωρου
Ερμηνεία:Χριστίνα Μαραγκόζη
Δίσκος:ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΟΣ ΗΛΙΟΣ
Κυκλοφορία:2006

Στίχοι

Πέρασα πολλά φώτα και σκοτάδια
έφτασα στον πάτο, έπιασα ουρανό.
Δίχως αγκαλιά μάτωναν τα βράδια
έχασα τα πάντα κι όλα στα χρωστώ
κι όμως, τα κατάφερα και ζω.

Είμ' εδώ, είμ' εγώ, έχω αντέξει τελικά.
Είμ' εδώ, είμ' εγώ, και επέζησα ξανά,
σαν ήλιος απροσδόκητος, που βγήκε ξαφνικά,
σαν άσβηστη του έρωτα φωτιά.
Είμ' εδώ.

Πες μου πού με πας μια φορά μονάχα,
έτσι, για να ξέρω πώς να κρατηθώ.
Όλα τα ξεχνάς, μετανιώνεις τάχα,
κι ύστερα με σπρώχνεις, πέφτω στο κενό
κι όμως, καταφέρνω και επιζώ.

Είμ' εδώ, είμ' εγώ, έχω αντέξει τελικά.
Είμ' εδώ, είμ' εγώ, και επέζησα ξανά,
σαν ήλιος απροσδόκητος, που βγήκε ξαφνικά,
σαν άσβηστη του έρωτα φωτιά.
Είμ' εδώ, είμ' εγώ, είμ' εδώ.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου