Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος

Σύνθεση:Μανώλης Χιώτης
Στίχοι:Χρήστος Κολοκοτρώνης
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Μαίρη Λίντα
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1958

Στίχοι

Χίλιες φορές καλύτερα
αγάπη μου να φύγω.
Είναι μαρτύριο η ζωή
στα χέρια σου βράδυ πρωί
πεθαίνω λίγο λίγο.

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος
τον πόνο μου να νιώσεις,
μια μέρα δεν ξημέρωσε
χωρίς να με πληγώσεις.

Όταν με χάσεις, τότε πια
θα δεις το τι αξίζω.
Αχ! τότε θα σ' εκδικηθώ,
θα μου ζητάς να ξαναρθώ
κι εγώ δεν θα γυρίζω.

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος
τον πόνο μου να νιώσεις,
μια μέρα δεν ξημέρωσε
χωρίς να με πληγώσεις.

Χίλιες φορές καλύτερα
να μη σε αγαπούσα.
Να ήμουν λεύτερο πουλί
κι από το ένα το κλαδί
στο άλλο να πετούσα.

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος
τον πόνο μου να νιώσεις,
μια μέρα δεν ξημέρωσε
χωρίς να με πληγώσεις.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Λίγο αργότερα, ο Χιώτης έβαλε νέους στίχους πάνω στην ίδια μελωδία. Το τραγούδι ηχογραφήθηκε στην Αμερική και κυκλοφόρησε με τον ίδιο τίτλο και ερμηνευτές τον ίδιο με τη Μαίρη Λίντα.

Ο Πάριος έχει δυο μικροαλλαγές στο δεύτερο κουπλέ:

Όταν με χάσεις, τότε πια
θα δεις το τι αξίζω
και τότε θα σ' εκδικηθώ.
Θα μου ζητάς να ξαναρθώ
μα εγώ δεν θα γυρίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου