Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος

Σύνθεση:Μανώλης Χιώτης
Στίχοι:Μανώλης Χιώτης
Ερμηνεία:Μαίρη Λίντα - Μανώλης Χιώτης
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1958

Στίχοι

Όταν με πρωτοαγάπησες
ήσουν καλή μαζί μου
μα τώρα άλλαξες μυαλά,
δε μου ξηγιέσαι πια καλά
και φθείρεις τη ζωή μου.

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος
τον πόνο μου να νιώσεις
μα θά 'ρθει μέρα κάποτε
που θα μου το πληρώσεις.

Τους πρώτους μήνες μου 'λεγες
"μεγάλη μου αγάπη"
μα τώρα βράδυ και πρωί
μου κάνεις πάντα τον νταή
και τον πολύ σατράπη.

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος
τον πόνο μου να νιώσεις
μα θά 'ρθει μέρα κάποτε
που θα μου το πληρώσεις.

Αν έπαψες να μ' αγαπάς
και άλλο δεν μ' αντέχεις,
μαζεύω τα ρουχάκια μου
κι όλα τα πραγματάκια μου
και δεν με ξαναβλέπεις.

Εσύ δεν είσαι άνθρωπος
τον πόνο μου να νιώσεις
μα θά 'ρθει μέρα κάποτε
που θα μου το πληρώσεις.

Πληροφορίες

Ηχογράφηση Αμερικής. Με τον ίδιο τίτλο, αλλά πάνω σε στίχους του Χρήστου Κολοκοτρώνη, το τραγούδι είχε κυκλοφορήσει λίγο πριν στην Ελλάδα, με ερμηνευτές τη Μαίρη Λίντα και τον Πάνο Γαβαλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου