Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

Μη μ' αφήνεις μη

Σύνθεση:Jacques Brel
Στίχοι:Σόφη Παππά
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ
Κυκλοφορία:1979

Στίχοι

Μη μ' αφήνεις μη,
μόνος θα χαθώ,
όταν πας μακριά
κόβομαι στα δυο.

Είμ' εγώ σκιά
κι είσαι συ το φως,
είμ' εγώ καρδιά
κι είσαι συ παλμός,
είμαι συννεφιά
κι είσαι ουρανός,
είμαι εκκλησιά
κι είσαι συ Θεός.

Μη μ' αφήνεις μη.

Μα, κι αν δε μ' αγαπάς κι έχεις κουραστεί,
Θεέ μου μη ξεχνάς! Ζήσαμε μαζί.
Κι αν δε με πονάς, που είμαι μια πληγή,
έστω, μη χτυπάς και αιμορραγεί.
Κι αν δε μ' αγαπάς, μη μ' απαρνηθείς!
Πάω όπου πας, ζω εφόσον ζεις.

Μη μ' αφήνεις μη.

Μη μ' αφήνεις μη,
μόνος θα χαθώ,
όταν πας μακριά
κόβομαι στα δυο.

Είσαι συ πηγή
κι είμ' εγώ νερό,
είσαι συ κραυγή
κι είμαι η ηχώ,
είσαι η αυγή
κι είμαι δειλινό.
Όλα είσαι συ,
τίποτα εγώ.

Μη μ' αφήνεις μη.

Πληροφορίες

Διασκευή του «Ne me quitte pas» (Μη μ' αφήνεις) του Βέλγου συνθέτη, στιχουργού και ερμηνευτή Jacques Brel. Έγραψε το τραγούδι το 1959, για χάρη της Suzanne Gabriello (γνωστή ως «Zizou») με την οποία είχε σχέση και τον εγκατέλειψε. Ελληνικούς στίχους έβαλε επίσης το 1970 η Σέβη Τηλιακού για το τραγούδι «Πες μου πώς μπορείς» που ερμήνευσε Βίκυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου