Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Κυκλοφορία:Απρ 1979
Ετικέτα:Minos MSM 347 (LP)
Διάκριση:Platinum 100
Εγγραφές

01. Θα με θυμηθείς

(σνθ Γιάν. Σπανός)

02. Μακάρι να 'σουνα δική μου

(σνθ Αντ. Βαρδής)

03. Τώρα που σήμανε η ώρα

(σνθ P. M. de Senneville)

04. Εγώ δεν είμαι εγώ

(σνθ Γ. Κατσαρός)

05. Τι ζητάς

(σνθ Αντ. Βαρδής)

06. Λυπήσου με

(Γιάν. Πάριος)

07. Τέλος τα λάθη

(Ν. Ιγνατιάδης/Γιάν. Πάριος)

08. Αχ αγάπη

(σνθ Αντ. Βαρδής)

09. Μη μ' αφήνεις μη

(J. Brel/Σόφη Παππά)

10. Κάνε το πρώτο βήμα

(σνθ Γιάν. Σπανός)

11. Εμείς

(σνθ Γ. Κατσαρός)

12. Μου λείπει

(σνθ Γ. Κατσαρός)

13. Έφυγε

(σνθ Γ. Κατσαρός)

14. Κι όλα αυτά για σένα

(Αλέκ. Χρυσοβέργης/Μάρω Μπιζάνη)

Πηγή: Προσωπικά
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου