Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Παιδί μου ώρα σου καλή

Σύνθεση:Γιάννης Σπανός
Στίχοι:Γεώργιος Βιζυηνός
Ερμηνεία:Γιάννης Πουλόπουλος
Δίσκος:ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ
Κυκλοφορία:1967

Στίχοι

Φουρτούνιασεν η θάλασσα και βουρκωθήκαν τα βουνά,
είναι βουβά τ' αηδόνια μας και τα ουράνια σκοτεινά
κι η δόλια μου ματιά θολή,
παιδί μου, ώρα σου καλή!

Βουίζει το κεφάλι μου σαν του χειμάρρου τη βοή,
ξηράθηκαν τα χείλη μου και μου εκόπηκ' η πνοή
σ' αυτό το ύστερο φιλί,
παιδί μου, ώρα σου καλή!

Να σε παιδέψει ο πλάστης μου, καταραμένη ξενιτειά!
Μας παίρνεις τα παιδάκια μας και μας αφήνεις στη φωτιά,
και πίνουμε τόση χολή,
όταν τα λέμ' "ώρα καλή!".

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Απόσπασμα από το ποίημα του Βιζυηνού «Αποχωρισμός».

Τόσο η πρώτη εκτέλεση του Πουλόπουλου, όσο και η επανεκτέλεση του Βιολάρη κυκλοφόρησαν τις αντίστοιχες χρονιές και σε δίσκους 45στρ. Επιπλέον, η εκτέλεση του Πουλόπουλου περιλαμβάνεται και στον 3ο προσωπικό του δίσκο που κυκλοφόρησε προς τα τέλη του '68.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου