Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Ο μπαρμπα-Γιάννης

Σύνθεση:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Δίσκος:ΓΥΡΙΣΜΟΣ
Κυκλοφορία:1972

Στίχοι

Μπαρμπα-Γιάννη γέρασες,
πολλές φουρτούνες πέρασες
κι από κοντά μας ήρθε ο Χάρος να σε πάρει.
Εσύ, που σαν αδέρφι μας
Δεν χάλαγες το κέφι μας
Κάνε μου τώρα και μια τελευταία χάρη:

Ένα γράμμα να μου στείλεις, απ' τον Άδη,
αν το φως είν' πιο καλό απ' το σκοτάδι.
Φως υπάρχει εδώ πάνω
μπαρμπα-Γιάννη μου που λες,
μα το φως τι να το κάνω
που 'ναι μαύρες οι καρδιές;

Μπαρμπα-Γιάννη, φίλε μου,
ένα μαντάτο στείλε μου
και το μπουζούκι σου κι εκείνο περιμένει.
Εδώ τα ίδια πράματα,
βάσανα, πόνοι, κλάματα.
Στον κάτω κόσμο, τέλος πάντων, τι συμβαίνει;

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Το τραγούδι είναι αφιερωμένο στον Γιάννη Παπαϊωάννου, που σκοτώθηκε σε τροχαίο, στις 3 Αυγούστου του 1972. Ο Παπαϊωάννου ήταν στην ουσία, αυτός που επέβαλε τον Καζαντζίδη στη δισκογραφία, καθώς η πρώτη του δισκογραφική εμφάνιση με το «Για μπάνιο πάω» ήταν μεγάλη αποτυχία, με αποτέλεσμα ο Μηλιόπουλος, διευθυντής της Κολούμπια, να τον έχει στον πάγο για αρκετό καιρό, μέχρι που του έδωσε ο Παπαϊωάννου τις «Βαλίτσες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου