Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Ξέχασέ με, ξέχασέ με

Σύνθεση:Μπάμπης Μπακάλης
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1959

Στίχοι

Κατέστρεψα το σπίτι μου μια μέρα
και πλήγωσα την μάννα μου
και τον γέρο μου πατέρα.

Εγώ γεννήθηκα για την καταστροφή,
γι' αυτό να φύγεις, πριν σε πάρω στο λαιμό μου.
Εγώ αγάπη δεν γνωρίζω τι θα πει,
αφού μισώ κι αυτόν τον ίδιο εαυτό μου.

Ξέχασέ με, ξέχασέ με
πριν μετανοήσεις,
ξέχασέ με, ξέχασέ με
κι άλλον ν' αγαπήσεις.

Κοντά σε μένα άσπρη μέρα δεν θα δεις,
εγώ κατέστρεψα το ίδιο μου το σπίτι
κι άφησα έρημους τους γέρους μου γονείς
ν' αργοπεθαίνουν για το γιο τους τον αλήτη.

Ξέχασέ με, ξέχασέ με
πριν μετανοήσεις,
ξέχασέ με, ξέχασέ με
κι άλλον ν' αγαπήσεις.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ, ενώ στην επανεκτέλεση του 1960 ο Καζαντζίδης δεν λέει τη λεζάντα (το πρώτο τρίστιχο), μειώνοντας την διάρκεια του τραγουδιού κατά 35″ περίπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου