Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Το τραγούδι της Μπλανς Επιφανί

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Άρης Δαβαράκης
Ερμηνεία:Αθηνά Παππά
Δίσκος:ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ
Κυκλοφορία:1982

Στίχοι

Μ' αρέσει να με κυνηγούν,
μ' αρέσει να μ' αρπάζουν,
μ' αρέσει να με τυραννούν,
όχι και να με σφάζουν.

Δεν ξέρω πού γεννήθηκα
ούτε πού θα πεθάνω,
κάθε βδομάδα ξαναζώ
τα λάθη μου και χάνω.

Μιλώ την καθαρεύουσα
που φανερώνει ήθος,
φοβάμαι την πρωτεύουσα
και τ' αγριεμένο πλήθος.

Είμαι ένα σκίτσο ολόγυμνο
προκλητικό κι αθώο,
χωρίς να θέλω γίνομαι
σαν ξαναμμένο ζώο.

Κι είναι ο κακός, που γίνεται
αφέντης και καλός μου
και ο προστάτης γίνεται
σκληρός και δάσκαλός μου.

Μ' αρπάζουνε, με σκίζουνε,
στη λάσπη με πετάνε,
ώσπου την ύστατη στιγμή
με σώζουν, με φιλάνε.

Δεν ξέρω πώς γεννήθηκα
ούτε πώς θα πεθάνω,
ξέρω μονάχα πως παντού
και πάντα θα το κάνω.

Πληροφορίες

Όπως λέει το οπισθόφυλλο του δίσκου, το τραγούδι είναι αφιερωμένο από τον συνθέτη «στην αδερφή μου Μιράντα Ροδοπούλου».

Μπλανς Επιφανί (γαλ. Blanche Épiphanie): πρωταγωνίστρια της ομώνυμης σειράς κόμικ, που δημιούργησε ο Georges Pichard σε κείμενα του Danie Dubos, με άκρως ερωτικό-προκλητικό περιεχόμενο. Δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στην εφημερίδα «France-Soir» (1967) και στο περιοδικό «V Magazine» (1968). Στην Ελλάδα δημοσιεύτηκαν ορισμένα αποσπάσματα μία δεκαετία αργότερα στον «Ταχυδρόμο», σε μετάφραση της Έλενας Ακρίτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου