Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Παλιοκόριτσο με πήρες στον λαιμό σου

Σύνθεση:Βασίλης Τσιτσάνης
Στίχοι:Κώστας Μάνεσης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1957

Στίχοι

Απόψε που μαλώσαμε λιγάκι
με πήρε το μεράκι, με πήρε το μεράκι.
Μες στην ταβέρνα έτρεξα και γίνηκα χαρμάνι
με πήρε η τρέλα στο κρασί και τώρα ποιος με πιάνει.

Εσύ βρε παλιοκόριτσο με πήρες στο λαιμό σου
πού είσαι μάννα μου να δεις τον γιό σου.

Ποτήρια, πιάτα, όλα τα 'χω σπάσει
ο κόσμος θα χαλάσει, ο κόσμος θα χαλάσει.
Δέκα μου μεροκάματα απόψε θα τα φάω
όλοι γελούν με μένανε κι εγώ μ' όλους γελάω.

Εσύ βρε παλιοκόριτσο με πήρες στο λαιμό σου
πού είσαι μάννα μου να δεις τον γιό σου.

Ζημιά απόψε έπαθα μεγάλη
να δω πού θα με βγάλει, να δω πού θα με βγάλει.
Μ' έπιασε το παράπονο, τα ρούχα μου ξεσκίζω,
και το πρωί θα μ' έβρουνε στους δρόμους να τρικλίζω.

Εσύ βρε παλιοκόριτσο με πήρες στο λαιμό σου
πού είσαι μάννα μου να δεις τον γιό σου.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Ο Γαβαλάς στο τελευταίο κουπλέ λέει "Με πήρε το παράπονο, τα ρούχα μου ξεσκίζω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου