Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

Βρέχει ψιλοβρέχει

Σύνθεση:Ζακ Ιακωβίδης
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος - Μπέμπα Διαμαντοπούλου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Μαύρος ουρανός έγινε η καρδιά μου
και στα βλέφαρά μου
έχουν μπερδευτεί
δάκρυ και βροχή,
νύχτα και σκοτάδι.
Βρέχει, ψιλοβρέχει,
τέρμα της αγάπης
ωχ ο καημός δεν έχει.

Βρέχει στην καρδιά μου
πίκρα και μαράζι.
Η βροχή στην νύχτα
για σένα αναστενάζει

Σου φωνάζουνε χίλιες αναμνήσεις
να ξαναγυρίσεις
όπως τα πουλιά,
στη ζεστή φωλιά.
Η ψυχή μου τρέμει
κι άλλο δεν αντέχει.
Τέρμα της αγάπης
ο καημός δεν έχει.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Την ίδια χρονιά ακούστηκε και στην ταινία του Νίκου Αβραμέα «Μείνε κοντά μου αγαπημένε». Το τραγούδι προστέθηκε στα περιεχόμενα του δίσκου «ΑΓΩΝΙΑ», όταν επανεκδόθηκε σε CD το 1988.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου