Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

ΞΗΓΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Σολίστ:Τα παιδιά από την Πάτρα
Κυκλοφορία:Δεκ 2003
Ετικέτα:FM Records FM 1665 (2 CD)
Εγγραφές

Παρεξηγημένα

1-01. Γύρισε κοντά μου

Τα παιδιά από την Πάτρα (Βαγγ. Περπινιάδης)

1-02. Για το χατίρι μιας παλιάς αγάπης

Λάκ. Χαλκιάς (Γ. Κόρος/Πόπη Πασβάντη)

1-03. Μια νύχτα γνωριστήκαμε

Κ. Μετζελόπουλος (Κ. Μετζελόπουλος)

1-04. Δε θα κοιμηθείς

Τα παιδιά από την Πάτρα (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

1-05. Γέλα κυρία μου

Λάμπρ. Καρελάς (Κ. Ψυχογιός)

1-06. Ουρανέ μου

Μάν. Παπαδάκης (Κ. Σούκας/Γ. Πιας)

1-07. Αν σε χάσω αν

Τα παιδιά από την Πάτρα (Γ. Μπούρας/Παρ. Πολίτου)

1-08. Επαναστατώ

Γιάν. Ντουνιάς (Αχ. Κεσίδης/Κ. Κρητικάκης)

1-09. Εγώ κι αν δέρνομαι

Τα παιδιά από την Πάτρα (Δ. Γκούτης/Σπ. Ζαγοραίος)

1-10. Μέσα στα ριάλιτι

Σπ. Ζαγοραίος (Χρ. Παπαδόπουλος/Κ. Μπαλαχούτης)

1-11. Βρέχει ψιλοβρέχει

Παίδες εν τάξει (Ζακ Ιακωβίδης/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

1-12. Όνειρο ήτανε

Μπ. Παπαδόπουλος (Κ. Σούκας/Λάκ. Τσώλης)

1-13. Εσύ 'σαι αριστοκράτισσα

Γιάν. Ντουνιάς (Λεον. Μπουρνέλης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

1-14. Όλες είσαστε ίδιες

Τα παιδιά από την Πάτρα (Γ. Μανισαλής/Γ. Ψυχογιός)

1-15. Βάλε μου κρασί να πιω

Παίδες εν τάξει (Γ. Κόρος/Χάρ. Χατζάκης)

1-16. Καρδιά μου το βήμα κόψε

Τα παιδιά από την Πάτρα (Σ. Βόπης)

1-17. Είσαι εγωίστρια πολύ

Τα παιδιά από την Πάτρα (Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

1-18. Όλα σού τα 'δωσα

Μαν. Πάππος (Ν. Καρανικόλας/Ευ. Ζολωτάκης)

1-19. Τα πλοία πεθαίνουν στα λιμάνια

Τα παιδιά από την Πάτρα (Γ. Μητσάκης)

1-20. Άδικα χάνεις τον καιρό σου

Γιάν. Ντουνιάς (Θαν. Καραπατάκης/Παρ. Πολίτου)

1-21. Τάμπα τούμπα

Γιάν. Ζουγανέλης (Γιάν. Καραμπεσίνης)

1-22. Μοδίστρες και κομμώτριες

Δ. Ζάχος (παραδοσιακό διασκ. Λεον. Μπουρνέλης)

Ξηγημένα

2-01. Ο αράπης

Γιάν. Ζουγανέλης (Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2-02. Σαν Θεό σ' αγαπώ

Χρ. Παπαδόπουλος & Μ. Κατινάρη (Στρ. Ατταλίδης/Κ. Βίρβος)

2-03. Ένα τραγούδι

Γ. Σαρρής (Τάκ. Μουσαφίρης)

2-04. Μονοπάτι

Μπ. Τσέρτος (Στέφ. Βαρτάνης)

2-05. Ο παπάς

Τόλ. Χάρμας (Τόλ. Χάρμας)

2-06. Ήσουνα ξυπόλητη

Γιάν. Εμμανουηλίδης (Α. Κωστής/Τέτ. Δημητριάδης)

2-07. Πού να γυρνάς

Μάν. Παπαδάκης (Αντ. Ρεπάνης/Δ. Γκούμας)

2-08. Δεν υπάρχει για μας χωρισμός

Τα παιδιά από την Πάτρα (Απ. Καλδάρας)

2-09. Συγχώρα με που φεύγω

Γ. Βεντουζάς (Γ. Κατσαρός/Κ. Ρουβέλας)

2-10. Τίποτα τίποτα

Τα παιδιά από την Πάτρα (Πάν. Γαβαλάς)

2-11. Αχ καημέ μου

Δ. Κοντογιάννης (Χρ. Παπαδόπουλος/Γ. Κανελλόπουλος)

2-12. Ζηλεύω ζηλεύω

Τα παιδιά από την Πάτρα (Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Γαβαλάς)

2-13. Βοήθεια γειτόνοι

Μαν. Μητσιάς (Χρ. Παπαδόπουλος/Γ. Κανελλόπουλος)

2-14. Το 'πες και το 'κανες

Γ. Τζώρτζης (Στ. Μακρυδάκης/Δ. Γκούτης)

2-15. Με κλάμα και με πόνο

Π. Βαγιόπουλος (Μπ. Μπακάλης)

2-16. Λάθος δρόμο πήραμε καρδιά

Μπ. Τσέρτος (Μίμ. Πλέσσας/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

2-17. Γειτόνισσα χανούμισσα

Γ. Σαρρής (Τόλ. Βοσκόπουλος/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

2-18. Αντίθετη πορεία

Λάκ. Χαλκιάς (Χρ. Παπαδόπουλος/Κ. Μπαλαχούτης)

2-19. Τα όνειρα που χτίζονται

Λάμπρ. Καρελάς (Άκ. Πάνου)

2-20. Βοριάς είναι η αγάπη σου

Δ. Παπαμιχαήλ (Γ. Ζαμπέτας/Δ. Χριστοδούλου)

2-21. Υπάρχει μέσα στο μυαλό

Ηλ. Κλωναρίδης (Αντ. Ρεπάνης/Μιχ. Τουτουντζής)

2-22. Μια βοσκοπούλα αγάπησα

Δ. Ζάχος (παραδοσιακό)

Πηγή: Linda - DJ Elias
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

1-02. Κλάψε καρδιά μου
1-09. Μου λέτε να μην κλαίω
1-12. Ήτανε όνειρο / Είδα στον ύπνο μου
1-18. Είμαι στ' αλήθεια δυστυχής
2-03. Ένα τραγούδι πες μου ακόμα
2-04. Στο παλιό το μονοπάτι
2-05. Παπατζήδες / Ήρθαν τα μαντάτα σου
2-06. Παξιμαδοκλέφτρα
2-20. Με τον βοριά
2-21. Άστε με απόψε μοναχό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου