Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Μες σ' αυτή τη βάρκα

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία:Αλίκη Βουγιουκλάκη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Μες σ' αυτή τη βάρκα είμαι μοναχή
κι έχω συντροφιά μου κάτασπρο πουλί.

Σημάδι ρίχνω στο γιαλό,
και πώς να σου το πω.
Είσ' ένα αστέρι μακρινό,
τη νύχτα σε φιλώ.

Θέλω να φυτέψω πεύκο λυγερό
για να μεγαλώσει και να το χαρώ.

Σημάδι ρίχνω στο γιαλό,
και πώς να σου το πω.
Είσ' ένα αστέρι μακρινό,
τη νύχτα σε φιλώ.

Πλέκω τα μαλλιά μου μ' άστρα και βροχή
και στα όνειρά μου κάνω προσευχή.

Σημάδι ρίχνω στο γιαλό,
και πώς να σου το πω.
Είσ' ένα αστέρι μακρινό,
τη νύχτα σε φιλώ.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από την ταινία του 1960 «Μανταλένα» σε σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου, όπου ακούγονται τα δύο πρώτα κουπλέ.

Η Αρλέτα επαναλαμβάνει το τρίτο κουπλέ και μεταξύ πρώτου και δεύτερου, ενώ στο ρεφρέν λέει "μα πώς να σου το πω", που το λένε και σε μερικές ακόμα επανεκτελέσεις.

Ο Belafonte έχει κάνει περισσότερες αλλαγές:

Μες σ' αυτή τη βάρκα είναι μοναχή
κι έχει συντροφιά της κάτασπρο πουλί.

Σημάδι ρίχνω στο γιαλό,
και πώς να της το πω,
"είσ' ένα αστέρι φωτεινό,
τη νύχτα σε φιλώ";

Πλέκει τα μαλλιά της μ' άστρα τις βραδιές
και στα όνειρά της κάνει προσευχές.

Σημάδι ρίχνω στο γιαλό,
και πώς να της το πω,
"είσ' ένα αστέρι φωτεινό,
τη νύχτα σε φιλώ";

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου