Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Το φεγγάρι είναι κόκκινο

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία:Νάνα Μούσχουρη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Το φεγγάρι είναι κόκκινο,
το ποτάμι είναι βαθύ
κι η αγάπη μου στα χέρια σου
είναι κάτασπρο πουλί.

Το φεγγάρι είναι πράσινο,
το ποτάμι είναι γαλάζιο,
έλα αγάπη μου και χόρεψε
ίσαμ' αύριο το πρωί.

Το φεγγάρι πήγε κι έπεσε
στο ποτάμι το βαθύ
κι η αγάπη μου κιτρίνισε
σαν τη φλόγα στο κερί.

Έλα αγάπη μου και χόρεψε
ίσαμ' αύριο το πρωί.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από την ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη «ΣΤΕΛΛΑ» που προβλήθηκε το 1955. Το τραγούδι στην ταινία ερμηνεύει η Σοφία Βέμπο, αλλά εκείνη η ηχογράφηση κυκλοφόρησε με τη συλλογή του 1985 που έχω στις επανεκτελέσεις. Στη σκηνή του έργου μάλιστα που λέει το τραγούδι, η Βέμπο κρατάει μια κιθάρα και κάνει ότι παίζει. Στην πραγματικότητα κιθάρα παίζει ο Γεράσιμος Μηλιαρέσης. Στην δική της ερμηνεία λέει "ανάποδα" δυο στίχους στα δύο πρώτα κουπλέ:

Το φεγγάρι είναι κόκκινο,
το ποτάμι είναι γαλάζιο,
κι η αγάπη μου στα χέρια σου
είναι κάτασπρο πουλί.

Το φεγγάρι είναι πράσινο,
το ποτάμι είναι βαθύ
έλα αγάπη μου και χόρεψε
ίσαμ' αύριο το πρωί.

Η επανεκτέλεση της Αστεριάδη, την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου