Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Το κλοτσοσκούφι

Σύνθεση:Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι:Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία:Αλίκη Βουγιουκλάκη - Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Χαρά η τύχη μου δεν μου 'χει στείλει,
με αδικήσανε εχθροί και φίλοι,
ποτέ δε στέγνωσαν τα δυο μου μάτια
ποτέ δε γέλασαν τα δυο μου χείλη.

Κάθε ά- κάθε άνθρωπο μονάχο,
κάθε ά- κάθε άνθρωπο μαγκούφη
θα τον έ- θα τον έχουνε οι άλλοι
πάντοτε, πάντοτε για κλοτσοσκούφι.

Ποτέ δε γνώρισα μιαν άσπρη μέρα
και δε με φίλησε ποτέ μητέρα.
Καλάμι έρημο είμαι στον κάμπο,
που πάει κι έρχεται με τον αγέρα.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Από την ταινία του 1960 «Το κλοτσοσκούφι», σε σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου και σενάριο Αλέκου Σακελλάριου και Χρήστου Γιαννακόπουλου.

Ορισμένοι αναφέρουν ως στιχουργό τον Σακελλάριο. Οι δίσκοι αναφέρουν μόνο τον Χατζιδάκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου