Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Εσύ πασά μου φάε και πιε

(Πασά μου εσύ / Έχω κάνει πιο πολλά / Όσα κι αν σου πουν για μένα)

Σύνθεση:Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Πρόδρομος Τσαουσάκης - Μαρία Γρίλλη
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1953

Στίχοι

[Πασά μου εσύ!]

Όσα κι αν σου πουν για μένα
έχω κάνει πιο πολλά.
Μ' απ' την ώρα που σε είδα και σ' αγάπησα
τις παλιές μου αμαρτίες τις παράτησα.

Εσύ πασά μου φάε και πιε
και γλέντα σαν κυρία
και καθαρίζω 'γώ για σε
μ' όλη την κοινωνία.

Δρόμο τώρα πια δικό μας
θα τραβήξουμε μαζί.
Δεν θα έχεις στο πλευρό σου άντρα με παπγιόν
θα 'χεις μάγκα με ιστορία και με παρελθόν.

Εσύ πασά μου φάε και πιε
και γλέντα σαν κυρία
και καθαρίζω 'γώ για σε
μ' όλη την κοινωνία.

Ό,τι κι αν σου πουν για μένα
μη φοβάσαι τίποτα.
Έχω μπλέξει στη ζωή μ' όλα τα στρώματα
μα ποτέ δεν έχω δώσει δικαιώματα.

Εσύ πασά μου φάε και πιε
και γλέντα σαν κυρία
και καθαρίζω 'γώ για σε
μ' όλη την κοινωνία.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Στον δίσκο του Νικολαΐδη το τραγούδι είναι με τίτλο «Όσα κι αν σου πουν για μένα» και στου Ζαγοραίου με τίτλο «Έχω κάνει πιο πολλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου