Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Δολοφόνε της καρδιάς μου

Σύνθεση:Σπύρος Περιστέρης
Στίχοι:Σπύρος Περιστέρης
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς - Ελένη Λαμπίρη - Σταύρος Πλέσσας
Δίσκος:Δίσκος 78στρ
Κυκλοφορία:1954

Στίχοι

Με κάθε τρόπο προσπαθείς
κακό για να μου κάνεις.
Να δούμε βρε αχάριστη,
πότε θα με ξεκάνεις.

Δολοφόνε της καρδιάς μου
θα σε κάτσω στο σκαμνί
και βαριά θα, θα το πληρώσεις
αχ! αχάριστο κορμί.

Σε λάτρευα, σε πόναγα,
σε είχα στην ψυχή μου,
όμως εσύ κατάστρεψες
για πάντα τη ζωή μου.

Δολοφόνε της καρδιάς μου
θα σε κάτσω στο σκαμνί
και βαριά θα, θα το πληρώσεις
αχ! αχάριστο κορμί.

Ποτέ γυναίκα στη ζωή
δεν θα ξαναγαπήσω
όμως κι εσένα αχάριστη
σκληρά θα τιμωρήσω.

Δολοφόνε της καρδιάς μου
θα σε κάτσω στο σκαμνί
και βαριά θα, θα το πληρώσεις
αχ! αχάριστο κορμί.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου