Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Πώς να φύγω πώς

Σύνθεση:Βαγγέλης Κορακάκης
Στίχοι:Βαγγέλης Κορακάκης
Ερμηνεία:Κώστας Μάντζιος - Αφεντούλα Ραζέλη
Δίσκος:ΜΠΟΥΖΟΥΞΗΔΕΣ ΜΕ ΠΥΞΙΔΕΣ
Κυκλοφορία:1995

Στίχοι

Πώς να φύγω, πώς, που μετάνιωσα
μόνος πώς να ζω αφού μάτωσα.

Πώς να φύγω, πώς, πώς να σ' αφήσω,
δύναμη δεν έχω στην καρδιά,
κάπου αλλού να βρω για ν' αγαπήσω
αν δεν έχω εσένα πώς θα ζήσω.

Απ' τα λάθη μου, ξέρω, δάκρυσες,
τυραννίστηκες και κουράστηκες.

Πώς να φύγω, πώς, πώς να σ' αφήσω,
δύναμη δεν έχω στην καρδιά,
κάπου αλλού να βρω για ν' αγαπήσω
αν δεν έχω εσένα πώς θα ζήσω.

Πώς ν' αγγίξω, πώς, πια το σώμα σου
χείλη πού θα βρω για το στόμα σου.

Πώς να φύγω, πώς, πώς να σ' αφήσω,
δύναμη δεν έχω στην καρδιά,
κάπου αλλού να βρω για ν' αγαπήσω
αν δεν έχω εσένα πώς θα ζήσω.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου