Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Σε κάτι παλιομάγαζα

Σύνθεση:Βαγγέλης Κορακάκης
Στίχοι:Βαγγέλης Κορακάκης
Ερμηνεία:Ρένα Στάμου
Δίσκος:ΜΠΟΥΖΟΥΞΗΔΕΣ ΜΕ ΠΥΞΙΔΕΣ
Κυκλοφορία:1995

Στίχοι

Σε είδανε οι φίλοι μου σε μια γωνιά να πίνεις
σε κάτι παλιομάγαζα σαν την τρελή γυρνάς,
την τύχη σου να βλαστημάς, κατάρες να της δίνεις,
σε είδανε οι φίλοι μου και μου 'παν πώς περνάς.

Τους κοίταζες παράξενα και ο πικρός αέρας
σου τύλιξε το πρόσωπο κι άρχισες να κερνάς,
ήσουν χλωμή σαν δειλινό συννεφιασμένης μέρας
σε είδανε οι φίλοι μου και μου 'παν πώς περνάς.

Αν σ' αγαπώ τους ρώτησες, ζητούσες να γυρίσεις,
το σπίτι που παράτησες, τους είπες, δεν ξεχνάς,
μετάνιωσες και πάλι θες κοντά μου για να ζήσεις
σε είδανε οι φίλοι μου και μου 'παν πώς περνάς.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου